Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور پس از بهره‌برداری از طرح‌های ملی در حوزه زیرساخت‌های جاده‌ای و ورزشی طی سخنانی اظهار داشت: مردم امروز شاهد هستند که میلیاردها پروژه در یک روز در زمینه ورزشی و بنادر به افتتاح می رسد که برای ما بسیار حائز اهمیت است.

 وی افزود: حمل و نقل یکی از مسائل مهم و اساسی و به عنوان یکی از ارکان پیشرفت کشور و زندگی مردم برای جابجایی مسافر و بار در حوزه داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت دوازدهم در زمینه حمل و نقل هم در زمینه جاده‌ای و هم ریلی، هوایی، دریایی و بندری و به ویژه ترانزیت کارهای بسیار عظیم و بزرگی انجام داده است. 

روحانی گفت:  در این دولت بزرگراه‌های کشور از 12 هزار کیلومتر به 20 هزار کیلومتر افزایش یافت، 6 هزار کیلومتر بزرگراه نیز در دست اجرا است که با تکمیل آن بزرگراه های کشور تقریبا 2 برابر می شود. این اقدامات انجام شده در حوزه مهم و زیر ساختی، ریل گذاری برای دولت آینده است.

وی به افتتاح پروژه های بندری در بندر شهید رجایی استان هرمزگان و استفاده از تجهیزات جدید لایروبی در بنادر کشور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اینکه از لحاظ لایروبی امروز قادر هستیم  با استفاده از تجهیزات جدید عمق لازم را برای اسکله ها بوجود آوریم تا کشتی ها به راحتی برای تخلیه و بارگیری پهلو بگیرند، بسیار ارزشمند است.

رئیس‌جمهور در ادامه با بیان اینکه  اگر ترامپ در دنیای سیاست آمریکا نبود مردم ما می‌دیدند این آمار و ارقام کجا بود و خدمات دولت در این 8سال چقدر مهم بود، تاکید کرد: اگر  من این خدمات را تجلیل می کنم بحث شخص من نیست بلکه بحث میلیون‌ها انسانی است که در این 8 سال تلاش کردند و این کار بزرگ در این شرایط سخت انجام گرفت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، مریم جلالی ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در نمایشگاه ایران اکسپو افزود: تولیدات صنایع‌دستی زنجیره‌هایی به‌هم پیوسته هستند که نباید صرفاً در حالت فرهنگی و ویترینی بمانند بلکه باید با برنامه‌ریزی های مدون و اقدامات جهادی هماهنگ، به ادبیات توسعه و کسب و کار نزدیک شود و در سطح ملی و بین‌المللی نقش آفرین باشد.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی ادامه داد: سیستان و بلوچستان نیز عزم جدی را آغاز کرده و امیدواریم از طریق صنایع‌دستی، گردشگری، شیلات و لنج‌سازی و آبزیان و سایر ظرفیت‌ها و دارایی‌هایی که این استان دارد بتوانیم یک عنصر هویتی ویژه‌ای را به وجود آوریم.

به گفته جلالی، ما نیز در معاونت صنایع‌دستی وزارتخانه در تلاش هستیم تا زنجیره اقتصادی صنایع‌دستی و معیشت عزت آفرین را برای تک تک فعالان حوزه صنایع‌دستی در کشور و فعالان این حوزه در سیستان و بلوچستان را به وجود آوریم.
او تاکید کرد: یکی از اقداماتی که به دنبال انجام آن هستیم ایجاد بازار ثابت عرضه و فروش محصولات صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در تهران و اقصی نقاط کشور است که پیگیر تحقق آن هستیم و در حال حاضر نیز وجود دارد اما نیازمند تقویت و گسترش است.
وی ادامه داد: ضرورت دارد تا محصولاتی که در اقلیم خاص خودش تولید می‌شود زیست بوم آنها نیز کامل و در سایر نقاط عرضه شود.

کد خبر 6096949

دیگر خبرها

  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • امام جمعه مهاباد: لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام