Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:45:52 GMT

ازدواج‌های روز غدیر میهمان سفره رضوی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۱۹۴۴

ازدواج‌های روز غدیر میهمان سفره رضوی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، دکتر محمدحسین رحیمی‌نسب پیش از ظهر امروز در نشست شورای معاونین کانون‌های خدمت رضوی استان یزد اظهار کرد: به منظور بزرگداشت عید بزرگ مسلمانان و روز غدیر، همچنین تشویق جوانان به امر ازدواج قرار شد زوج‌هایی که در روز عید غدیر مراسم ازدواج خود را برگزار کنند میهمان سفره کریمانه امام رضا (عل) شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اطعام یکی از توصیه های ویژه ای است که در بزرگداشت روز غدیر وارد شده است و از اجر و پاداش خاصی برخوردار است.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی استان یزد گفت: زوج های جوان استان یزد می توانند برای دریافت غذاهای تبرکی تا شش مرداد، نام خود و شهر سکونتشان را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۰۶۰۲۰۲ ارسال کنند.

رحیمی نسب تصریح کرد: این غذاها در بسته بندی های بهداشتی و با رعایت دستور العمل های بهداشتی تهیه و در اختیار زوج ها قرار می گیرد.

وی در پایان با اشاره به وضعیت حاد کرونایی خاطرنشان کرد: زوج های جوان می‌توانند غذاهای حضرتی را به صورت بهداشتی دریافت و به منازل میهمانان خود ارسال کنند تا دستور العمل های بهداشتی نیز رعایت شود.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: استان یزد خدمت رضوی زوج جوان عید غدیر امام رضا ع خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس

محمدهادی ایمانیه در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) از برخی غرفه‌های تولیدکنندگان صنایع دستی، آلومینیوم و فولاد این استان بازدید کرد و با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل زنجیره ارزش فولاد در استان فارس، اظهارداشت: خوشبختانه در دستیابی به اهداف از پیش تعریف شده در این زمینه تا حدود زیادی پیش رفته است.

او در همین راستا به عملکرد وهمکاری شرکت فولاد غدیر نی‌ریز در زمینه اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس اشاره و خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن طرح انتقال آب علاوه بر تامین آب مورد نیاز شرکت فولاد نی‌ریز، زمینه آزاد شدن بخشی از منابع آبی این شهرستان برای سایر مصارف آشامیدنی و کشاورزی را فراهم می‌کند.

استاندار فارس به مسئولیت‌های اجتماعی فولاد غدیر نی‌ریز نیز اشاره کرد و گفت: احداث پارک برای استفاده عموم مردم شهرستان به همراه فراهم کردن زمینه انتقال و تامین آب آشامیدنی برای روستا‌های اطراف از جمله اقدامات ارزشمند این مجموعه است.

ایمانیه احداث مسکن مورد نیاز مدیران، مهندسان و کارکنان واحد‌های بزرگ صنعتی در نزدیکی و محدوده این واحد‌ها را زمینه‌ساز کاهش ترافیک، کاهش هزینه‌ها و آرامش کارکنان توصیف کرد و ادامه داد: به همین دلیل این اقدام را از کارخانه‌های بزرگ استان مانند فولاد غدیر نی ریز شروع کردیم و اعلام می‌کنیم که مدیریت ارشد استان از احداث واحد‌های مسکونی کارکنان در محدوده واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ حمایت خواهد کرد.

محمد هادی ایمانیه همچنین از غرفه آلومینیوم جنوب بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )
  • باران بهاری میهمان دیار هگمتانه
  • سفره یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • میهمان ویژه دیدار تراکتور و استقلال
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری /بعد عمری رادیکالیسم به کسانی رسیده که نان فحش دادن به آنها را سر سفره خود برده بود
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس