Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سبزی در حاشیه افتتاح کمربندی شهر ساوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با افتتاح این 20 کیلومتر بار ترافیکی که هر روز در مسیر شهرصنعتی وجود داشت و باعث تصادفات نیز می شد روان خواهد شد و کمک شایانی در این زمینه خواهد کرد.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته و نامه نگاری ها در طول سال گذشته خوشبختانه ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح اختصاص یافت که توانستیم بخشی از بدهی های پیمانکار را پرداخت کنیم تا امروز شاهد افتتاح این طرح ملی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس با بیان اینکه ساوه و زرندیه در مسیر ترانزیتی قرار داشته و نیازمند توجه ویژه است بیان کرد: جا دارد دولت آینده هم توجه خاصی به این دو شهرستان داشته باشد چراکه ما در این دو شهر جاده هایی داریم که به جاده مرگ معروف هستند. هرچند اتوبان از کنار ساوه و زرندیه میگذرد اما برخی جاده ها مثل جاده قدیم ساوه - همدان و ساوه - تهران خطرناک هستند و شاهد تصادفات رانندگی و نارضایتی مردم هستیم.

سبزی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای تکمیل جاده روستایی بیات و همچنین غرق آباد به نوبران گفت: باند قدیمی جاده شهرصنعتی مامونیه از سمت اتوبان آسفالت شده و عملیات باند دوم هم با اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی از چند روز آینده آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: باند دوم زاویه تا مامونیه نیز با مشخص شدن پیمانکار عملیاتش بزودی آغاز خواهد شد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با اشاره به اینکه در بحث راه های روستایی مجلس ۵۳ میلیارد تومان برای استان مرکزی در این خصوص پیش بینی کرده است گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان در بحث آب و ۳۴۰ میلیارد تومان نیز در بحث محرومیت زدایی به استان تعلق گرفته که ۹۷ میلیارد تومان آن برای شهرهای ساوه و زرندیه خواهد بود.

سبزی خاطرنشان کرد: در بحث راه ها نیز تلاش میشود پروژه های حال حاضر به اتمام برسد تا باعث رضایتمندی مردم شود ضمن اینکه یک مسیر ۲ کیلومتر از سمت بیمارستان شهید چمران ساوه به سمت ورودی اول شهر صنعتی نیز از مطالبات به حق مردم برای کاهش بار ترافیک است که امیدواریم در سریعترین زمان ممکن مصوب و اجرایی شود.

استاندار مرکزی نیز با بیان اینکه افتتاح این کمربندی خواسته به حق و چندین ساله مردم ساوه است گفت: امیدواریم با افتتاح این پروژه شاهد اثرگذاری آن در روان سازی ترافیک شهر ساوه باشیم.

سید علی آقازاده افزود: با راه اندازی این مسیر خودروهای سنگین، تریلی و کامیون هایی که به شهر ساوه می آمدند و ایجاد آلودگی صوتی و هوا را داشتند و باعث ایجاد ترافیک سنگین میشدند به این سمت هدایت میکنیم همچنین خودروهایی که از تهران عازم شهرها و استان های غربی مثل همدان بودند را با ایجاد دسترسی مناسب، به مسیر ایمن انتقال میدهیم.

وی با تقدیر از دست اندرکاران این پروژه گفت: از همه مسئولان که در این خصوص همکاری داشتند قدردانی میکنیم خصوصا پیمانکار پروژه که علیرغم وجود مشکلات مالی امروز این طرح خوب را به مردم ساوه تقدیم کرد.

منبع: فارس

کلیدواژه: آب استان مرکزی مجلس ساوه میلیارد تومان ساوه و زرندیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سپهر خلجی در گفت‌وگویی، درباره انتقادات نمایندگان مجلس به دولت درباره مسائل ارزی، گفت: من هم به خودمان به عنوان دولت و هم به فعالان حوزه سیاسی توصیه می‌کنم که مهم‌ترین مسئله ما حل مشکلات مردم است. اگر حرفی بزنیم که از درون آن اختلاف، التهاب، حاشیه و مانع برای خدمت به مردم ایجاد شود این حتماً امر برای هرکدام از طرفین ناپسند است.

بنابر روایت ایلنا، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان این‌که مسئله امروز ما این است که درگیر یک جنگ بزرگ همه جانبه اقتصادی و فرهنگی با جبهه استکبار هستیم، تاکید کرد: همه باید این را درک کنند و هر حرفی که این جبهه را تضعیف کند، حتماً کار ناپسندی است. تمام تلاش دشمن ایجاد ضربه به اقتصاد برای فشار مردم است. حالا اگر حرفی بزنیم که به اهداف دشمن کمک کند حتماً این کار از هر جایی که باشد کار ناپسندی است. توصیه به خودم و همه هست ما نباید فرصتی را که می‌تواند در جهت خدمت به مردم صرف شود باید هم در این مسیر صرف شود، برای ایجاد مشکلات بگذاریم.

وی ادامه داد: مسائل ارزی در بانک مرکزی بسیار روشن است، بالاخره همه در سطوح مختلف دسترسی دارند. گزارش‌های بانک مرکزی وجود دارد و به صورت روزانه و مرتب در حال انتشار است. در واقع اقداماتی که برای تامین ارز بخش‌های مختلف صنعت، بهداشت و جهاد کشاورزی و برای بحث دارو انجام شده و در حال انتشار است، این‌ها چیزهای پنهانی نیست. این‌ها باید بالاخره به این آمارهای رسمی که منتشر می‌شود توجه کنند از آن طرف هم همه بدانند که ما درگیر یک جنگ اقتصادی با دشمن هستیم و باید همدیگر را کمک کنیم برای اینکه بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.

خلجی در مورد علت انتقادات نمایندگان به دولت در روزهای پایانی عمر مجلس یازدهم، بیان کرد: حال ان‌شاالله که از روی دلسوزی است، ما برخی از مباحثی که مطرح می‌شود را از روی دغدغه می‌دانیم. منتها وقتی که همه ما دسترسی به مسئولین کشور در حوزه اقتصاد و بانک مرکزی داریم و گزارشات آنها هم به صورت مرتب منتشر می‌شود، بالاخره هنگامی که مشاهده می‌کنیم تورم ما بعد از سال‌ها که بالای ۴۰ درصد بوده است، امروز وارد کانال ۳۰ درصد می‌شود، این نشان می‌دهد یک جریانی، تیمی، مجموعه‌ای در حال برنامه‌ریزی هستند و تلاش می‌کنند و همه باید کمک کنیم موفق شوند و ان‌شاالله نقدها را دلسوزانه هم ما و بقیه طوری بیان کنیم که رضای خداوند درون آن باشد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900726

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی