Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:33:31 GMT

مورد عجیب PSG و دوناروما؛ 9 دروازه‌بان در تیم اول!

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۲۱۹۵

مورد عجیب PSG و دوناروما؛ 9 دروازه‌بان در تیم اول!

امضای قرارداد پاری سن ژرمن با جی جی دوناروما به آن معناست که پاریسی ها اکنون 9 دروازه بان در تیم اول خود دارند!

به گزارش "ورزش سه"، جی جی دوناروما پس از قهرمانی در یورو 2020 به همراه ایتالیا که در پایان به عنوان بهترین بازیکن این رقابت ها نیز انتخاب شد، قراردادی پنج ساله با پاری سن ژرمن امضا کرد.

این دروازه بان 22 ساله در پارک دو پرنس برای پوشیدن پیراهن شماره یک  PSG باید با کیلور ناواس رقابت کند و به جمع بسیار پرتعداد دروازه بان هایی اضافه می شود که مائوریسیو پوچتینو، سرمربی PSG، در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فصل گذشته کیلور ناواس انتخاب اول پاریسی ها درون دروازه بود و سرجیو ریکو، دروازه بان سابق فولام و سویا، به عنوان ذخیره او بازی می کرد.

اما PSG همچنین دو دروازه بان 21 ساله به نام های مارسین بولکا و گریسون اینوسنت، همچنین دو گلر 18 ساله به نام های لوکاس لاول و دنیس فرانکی نیز دارد.

الکساندر لتلیه 30 ساله هم هست که به تازگی با وجود یکه تاکنون برای تیم نخست پاریسی ها رد لیگ یک به میدان نرفته، قراردادش را تمدید کرده است.

البته به احتمال زیاد به زودی 9 دروازه‌بان پاری سن ژرمن تبدیل به  8 دروازه بان می شوند زیرا گفته می شود آلفونس آرئولا با قراردادی دائمی به وستهام خواهد پیوست. این دروازه بان 28 ساله فصل گذشته را به صورت قرضی در فولام بازی کرد، هر چند که این تیم از لیگ برتر به دسته پایین تر سقوط کرد.

 

 

"پس از امضای قرارداد با جی جی دوناروما، PSG اکنون 9 دروازه بان حرفه ای در تیم خود دارد."

 

 

"با جانلوییجی دوناروما، پاری سن ژرمن 9 دروازه بان تحت قرارداد خواهد داشت. فکر می کنید PSG باید از کدام یک جدا شود؟"

 

پیشتر گفته می شد که ممکن است PSG دوناروما را به صورت قرضی در اختیار باشگاهی دیگر قرار دهد اما به نظر می رسد اکنون این بحث دیگر مطرح نیست. دروازه بان سابق آث میلان با به عنوان بازیکن آزاد به جمع پاریسی ها اضافه شد و پیراهن شماره 50 را در باشگاه جدید خود انتخاب کرده است.

دوناروما بعد از نهایی شدن این انتقال گفت: "از حضور در این باشگاه بزرگ خوشحالم. احساس می کردم آماده این چالش جدید هستم و در اینجا به روند رو به رشد خود ادامه می دهم. من می خواهم تا آنجا که ممکن است در ترکیب پاری سن ژرمن پیروز شده و هواداران این تیم را خوشحال کنم."

 

پاری سن ژرمن آث میلان جان لوئیجی دوناروما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن آث میلان جان لوئیجی دوناروما پاری سن ژرمن جی دوناروما 9 دروازه بان پاریسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی بار دیگر در رادار بارسا قرار گرفته است. ستاره ای که هفت سال پیش باعث اصطکاک شدید بارسا و پاری سن ژرمن شد و اختلافات با امضای قرارداد نیمار به اوج رسید، بار دیگر به باشگاهی که چندین بار او را می‌خواست، مرتبط شده است.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، مارکو وراتی به بارسلونا پیشنهاد شده تا خط هافبک این تیم را تقویت کند. بازیکن سابق پاری سن ژرمن تابستان گذشته راهی العربی قطر شد. 

وضعیت کیفی او و سطح رقابتی پایین لیگ قطر شک و تردید را در باشگاه کاتالان در مواجهه با خرید احتمالی او ایجاد کرده، اگرچه این بازیکن ایتالیایی تنها 31 سال دارد و مدت ها در سطح اول فوتبال دنیا می درخشید.

البته وراتی اگر می خواهد به بارسلونا بپیوندد، باید از خیر دستمزد بالایی که در حال حاضر در قطر دریافت می کند بگذرد.

دیگر خبرها

  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • برتری 1-0 دورتموند مقابل پاری سن ژرمن به روایت کارتون / فیلم
  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰