Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در مجموع با ۲۵۳ مورد جدید بیمار مبتلا شده به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته، تعداد بیماران سرپایی مثبت از ابتدای همه گیری کرونادر استان تاکنون به ۴۷ هزار و ۵۹ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۸ هزار و ۸۹۵ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با از دست رفتن ۲ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار درگذشتگان از کوید ۱۹ از ابتدای همه گیری تاکنون به ۲ هزار و ۲۹۳ نفر رسید.

طاهری بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علایم تنفسی مشکوک به کرونا طی شبانه روز گذشته ۵۲۷ مورد بود که ۱۳۶ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۱۵ بیمار در بخش آی. سی. یو بستری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه  متاسفانه حال ۲۱ نفر وخیم گزارش شده است، گفت: از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، شهرستان‌های نهاوند، ملایر و کبودرآهنگ در وضعیت قرمز،همدان، تویسرکان، اسدآباد، درگزین و رزن در وضعیت نارنجی و فامنین و بهار نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

طاهری درباره آخرین آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز افزود: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۸۴۳، بهار ۱۰۰۲، تویسرکان یک هزار و ۴۲، رزن ۷۹۶، درگزین ۲۹۳، فامنین ۳۲۲ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۱ نفر ، سه هزار و ۴۷۴ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۳۶۳ نفر در نهاوند و هفت هزار و ۲۶۴ نفر نیز در شهرستان همدان و خارج از استان ۴۴۵ مورد مثبت گزارش شده است.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماران بستری شده از کرونا علوم پزشکی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال‌جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: «در یک ماه گذشته ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ‌های خودرو، دچار مسمومیت و ۱۴ نفر از آن‌ها در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.»

به گزارش تسنیم، بابک یکتاپرست با بیان اینکه آمار مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد رشد داشته است، اظهار کرد: «در سال‌جاری به‌دلیل افزایش حجم بارش‌ها، شاهد رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت هستیم و متأسفانه گروه‌های مختلف طبیعت‌گرد این قارچ‌های خودرو را به‌عنوان قارچ خوراکی مصرف می‌کنند در حالی که این کار، عوارض مرگباری به‌همراه دارد.»

 وی افزود: از هشتم فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعداد ۵۳ نفر براثر مصرف قارچ‌های سمی و وحشی دچار مسمومیت شده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: از این تعداد ۱۴ نفر بستری و ۳۹ نفر درمان و ترخیص شده‌اند و خوشبختانه تا این لحظه فوتی ثبت نشده است.

یکتاپرست با اشاره به رشد ۳ برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: بیشترین مسمومیت با قارچ‌های سمی در استان‌های فارس (۱۶ نفر)، لرستان (۱۲ نفر) و کرمانشاه (۱۰ نفر) رخ داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان