Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@17:47:11 GMT

دانلود سریال زخم کاری – قسمت 7 با لینک مستقیم

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۲۲۵۷

دانلود سریال زخم کاری – قسمت 7 با لینک مستقیم

برای دانلود قسمت هفتم سریال زخم کاری به ادامه مطلب مراجعه کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام غرب ملودی، دانلود سریال زخم کاری قسمت 7 در سایت برای علاقه مندان امکان‌پذیر است. سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان می باشد که نخستین تجربه سریال سازی مهدویان در شبکه نمایش خانگی است که با سرمایه گذاری فیلیمو آن را کلید زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدویان با ساخت سریال زخم کاری، اولین تجربه‌ی خود را در ارائه‌ برای شبکه نمایش خانگی به ثبت رسانده است. این سریال یکی از پربازیگرترین سریال های شبکه نمایش خانگی می‌باشد که می‌تواند رکورد سریال های قبلی را بزند در این سریال بازیگرانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی و الهه حصاری به ایفای نقش میپردازند

◉ بازیگران سریال زخم کاری

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، (با حضور ) کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی (با هنرمندی ) سیاوش طهمورث، (با معرفی) مرتضی امینی‌تبار و سارا حاتمی بازیگران «زخم کاری» هستند.

برای دانلود قسمت 7 سریال زخم کاری به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال زخم کاری

داستان سریال زخم کاری

من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟

قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می‌کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه‌شونو پیدا می‌کنن.

اگه به تهش برسن.

بلد باشن می‌رسن.»

معرفی سریال زخم کاری

«زخم کاری» یک نوآر ملتهب است که داستانی پرتنش دارد و تا کنون تمام بازیگران آن جلوی دوربین رفته‌اند.

تماشا و دانلود فیلم ایرانی و خارجی از جمله سرگرمی‌ها و علاقمندی‌های عموم افراد جامعه به شمار می‌رود، اما اگر به هر علتی رسانه‌ای که از آن فیلم دانلود می‌کنید خوب نباشد ممکن است از تماشای فیلم لذت نبرید. به همین جهت انتخاب غرب ملودی به عنوان بهترین و برترین مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی موجب می‌شود تا روزهای سخت قرنطینه به خوبی سپری شود و با دوری از سینما و سرگرمی‌های بیرون از منزل به خوبی کنار بیایید. پس همین حالا وارد وب سایت غرب ملودی شوید، قسمت اول یک سریال ایرانی را دانلود کنید و به تماشا بنشینید تا از بی حوصلگی و افسردگی دور شوید...

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال زخم کاری دانلود سریال زخم کاری سریال زخم کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به شدت تشویق شد

به گزارش ورزش سه، صدای تشویق‌ها ابتدا از جایگاه ۱۳ آغاز شد و طرفداران این قسمت با فریاد «تیراختور، تیراختور» سکوت استادیوم را شکستند و سپس شعار دو طرفه «یاشاسین، آذربایجان» سر داده شد.

در ادامه هواداران همین قسمت از ورزشگاه به ترتیب ریکاردو الوز، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، گوستاوو، محمد نادری و… را مورد حمایت قرار دادند.

این در حالی است که تشویق تراکتور به سایر قسمت‌های استادیوم هم تسری پیدا کرد تا در لحظه گرم کردن بازیکنان، آنها مورد حمایت قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • تراکتور به شدت تشویق شد