Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین  به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره بازیهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: چهار مسابقه خیلی خوب داریم و خوشحالیم جذابیت های جام حذفی خودش را در این مرحله نشان می دهد. جدای از بازی پرسپولیس و استقلال که همیشه حساسیت خودش را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم های فولاد خوزستان- سپاهان و گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک امروز نیز کمتر از دربی حذفی نیست، چرا که همه تیم ها تلاش می کنند تا به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.

وی در ادامه با اشاره به دربی تهران ظهار داشت: تیم های پرسپولیس و استقلال از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز از ساعت ۱۹:۴۵ به مصاف هم می روند. این بازی یک برنده قطعی خواهد داشت؛ موضوعی که بدون شک تقابل سنتی فوتبال ایران را جذاب‌تر هم خواهد کرد. جدا از مسائل جدول و نتایج دو تیم، این دیدار یک استثناست و با سایر مسابقات تفاوت دارد.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ اضافه کرد: این چهارمین دربی بعد از شیوع ویروس کروناست که هواداران از تماشای آن در ورزشگاه محروم هستند. یکی از جذابیت‌های دربی تهران در سال‌های گذشته، حضور پرشمار تماشاگران در ورزشگاه بود، ولی به دلیل شرایط کرونایی، فقط صدای ضبط شده هواداران و تشویق آنها در ورزشگاه آزادی پخش می‌شود. تیم هایی که در رقابت های لیگ برتر نتوانستند مطابق انتظار خودشان و هواداراشان به نتیجه برسند، امروز فرصت خوبی را برای کسب سهمیه دارند.

مهدی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات جام حذفی کشور را بعد از پایان رقابتهای لیگ برتر در دو هفته برگزار خواهیم کرد. امیدوارم بتوانیم مسابقات را در حداقل زمان ممکن و با کمترین تاخیر به اتمام برسانیم تا بیشترین استراحت را برای فصل آینده به تیم‌ها بدهیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جام حذفی فوتبال ایران جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در اولین روزهای سال 1403 اعلام شد که فینال جام حذفی در ورزشگاه نوی شهر کرمان برگزار خواهد شد، اما این ورزشگاه هنوز آماده بهره‌برداری نشده است.قرار بود ورزشگاه امام علی(ع) کرمان تا اوایل اردیبهشت ماه تجهیز و آماده استفاده باشد ، اما این اتفاق رخ نداده و بعید هم هست به فینال جام حذفی برسد.

در چنین شرایطی با توجه به کنار رفتن استقلال و پرسپولیس از تورنمنت جام حذفی، شایعاتی درباره احتمال برگزاری فینال این مسابقات در ورزشگاه آزادی تهران مطرح شده است. با این حال سازمان لیگ قصدی برای برگزاری بازی نهایی جام حذفی در پایتخت ندارد.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما ورزشگاه آزادی تهران قطعا میزبان فینال حذفی نیست و کمیته مسابقات مشغول بررسی شرایط اعلام ورزشگاه میزبان این تورنمنت است.

ورزشگاه‌های شهدای مس رفسنجان(در صورت عدم صعود مس به فینال)، امام رضا(ع)مشهد، شهدای فولاد اهواز، نقش جهان اصفهان(در صورت عدم صعود سپاهان) و یکی دو ورزشگاه دیگر گزینه‌های سازمان لیگ برای برگزاری دیدار فینال است که هنوز در این خصوص جمع‌بندی نشده و باید دید در نهایت بازی نهایی این تورنمنت جذاب در کدام شهر برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ چادرملو اردکان، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، ملوان انزلی، مس رفسنجان و سپاهان اصفهان 8 تیم صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی هستند که با شناخت حریفان بعدی خود به کارشان در جام حذفی ادامه می‌دهند.

دیگر خبرها

  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال/ مورد عجیب تیم ملی ایران
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی