Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - بعد از گزارش دو روز پیش تسنیم درباره کمبود گاز حالا گزارشات میدانی تسنیم از سطح شهر چابهار، نشان از رسیدن حداکثری کپسول‌های گاز به محل‌های توزیع کپسول گاز در سطح شهر برای توزیع عادلانه بین مردم دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سواحل مکران، دو روز پیش بود که گزارشات مردمی واصله به خبرنگار تسنیمنشان از عدم وجود کپسول‌های گاز مایع در سطح شهر چابهار داشت؛ بر همین اساس گزارشی در این زمینه تهیه و منتشر شد که رئیس اداره صمت این شهرستان در این زمینه قول مساعد برای تأمین حداکثری و فوری کپسول‌های گاز برای رفع مشکل مردم را داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، از روز گذشته پس از تأمین حداکثری کپسول‌های گاز مایع با اقدام به موقع و فوری فرماندار ویژه چابهار، کار توزیع عادلانه آن نیز در دستور کار شرکت گاز ایرانیان قرار گرفت و بعد از آن دوباره یک بررسی میدانی توسط خبرنگار تسنیم در سواحل مکران از میادین اصلی توزیع گاز مایع در سطح شهر چابهار صورت گرفت.

200 هزار تومان تنها برای یک کپسول گاز

گزارشات میدانی نشان از توزیع با همان قیمت مصوب دولتی را داشت، اگرچه با توجه به کمبود آن در روزهای گذشته، برخی شهروندان با مراجعه به خبرنگار تسنیم مدعی بودند تا قیمت 200 هزار تومان برای تهیه یک کپسول گاز نیز هزینه کرده‌اند.

بارش‌های مونسونی به چابهار رسید/ هشدار به تمامی شهروندان، ادارات و ارگان‌هامردم چابهار از کمبود کپسول گاز گلایه دارندافزایش افسارگسیخته اجاره‌بها بلای جان قشر متوسط در چابهار

رئیس اداره صمت که خودش در محل حضور داشت از شهروندان درخواست کرد تا تمام شکایت‌های خود را به اداره صمت بگویند تا بررسی‌های مورد نیاز نیز با جدیت انجام شود و همانطور که طی روزهای گذشته سه دستگاه خودروی توزیع کپسول گاز، با توجه به گزارشات شهروندان محکوم به جریمه شده‌بودند، جریمه همه متخلفان نیز انجام شود.

پیغام ضبط شده در سامانه 124 طی یک روز به دست ما می‌رسد

حمیدرضا شایان ادامه داد: با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران، دولت تا جایی که توانسته قیمت‌ها را در حد مطلوب کنترل کرده است و اگر افرادی هستند که از این شرایط سو استفاده می‌کنند، باید شهروندان در نظر داشته باشند که در زمینه هر گونه گرانی با شماره 124 تماس بگیرند و پیغام خود را ضبط کنند تا در اسرع وقت رسیدگی به موضوع در دستور کار بازرسان این اداره قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه فردای تماس شهروند با 124، پیغام ضبط شده به صورت مکتوب برای بررسی به دست ما می‌رسد، افزود: شهروندان در نظر داشته باشند که بدون همکاری آنها، کنترل قیمت‌ها کاری سخت و غیرممکن است در حالی که امکان رسیدگی به شکایات واصله بدون دخالت مستقیم شهروند برای شکایت نیز وجود دارد چرا که خیلی از شهروندان دوست ندارند در شکایت شناخته شوند.

ثبت‌نام در سامانه شرکت نفت برای راحتی در گازرسانی انجام شود

بر اساس این گزارش، ادامه بررسی‌های میدانی نیز انجام، که مشخص شد تمامی مراکز اعلامی دارای کپسول گاز هستند و باید این را هم در نظر داشت که ثبت‌نام در سامانه گاز مایع باعث می‌شود تا کار گازرسانی توسط شرکت نفت راحت‌تر صورت بگیرد و به این شکل کپسول‌های گاز برای تعویض به درب منازل شهروندان ارسال خواهند شد.

در این زمینه، معظم خانزهی مدیر عامل شرکت گاز ایرانیان چابهار از مردم درخواست کرد تا نسبت به ثبت نام در سامانه با داشتن کد پستی و کد ملی اقدام کنند تا خودروهای سیار گاز رسانی، اقدام به انتقال کپسول‌های گاز برای تعویض به درب منزل شهروندان کنند.

انتهای پیام / 395/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بحران گرد و غبار در سیستان استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان شورای اسلامی سیستان و بلوچستان بحران گرد و غبار در سیستان استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان شورای اسلامی سیستان و بلوچستان کپسول های گاز کپسول گاز گاز مایع سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ عدیل سروی زرگر در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: توزیع تخم نوغان در ۱۱ مرکز توسعه‌ی نوغانداری و ۸ اداره‌ی جهاد کشاورزی گیلان آغاز شده است.
وی اضافه کرد: نوغانداران برای دریافت تخم نوغان مورد نیاز خود، هرچه زودتر به مراکز توزیع در سراسر گیلان مراجعه کنند.
رئیس مرکز توسعه‌ی نوغانداری کشور با بیان اینکه پارسال ۱۳ هزار و ۵۰۰ جعبه‌ی تخم نوغان در گیلان توزیع شده بود، افزود:حجم جعبه‌های تخم نوغان امسال ۱۲ درصد بیشتر از پارسال است.
عدیل سروی زرگر قیمت هر جعبه تخم نوغان را ۲۸ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این قیمت در سراسر کشور یکسان است.
وی اضافه کرد: سال گذشته هزار و ۷۲۲ تن پیله ی‌تر ابریشم در کشور تولید شد که گیلان با تولید ۵۱۰ تن سهم حدود ۲۹ درصدی این صنعت را به خود اختصاص داد.
رییس مرکز توسعه‌ی نوغانداری کشور همچنین از اتخاذ تدابیر لازم برای افزایش تولید قلمه و نهال درخت توت برای تامین نیاز نوغانداران در سراسر کشور از جمله گیلان خبر داد و افزود: علاوه بر تولید ۱۴۶ هزار اصله نهال توت در شرکت دامپروری سپیدرود، ۸۷۰ هزار قلمه‌ی توت هم درایستگاه‌های منابع طبیعی تولید و در اختیار نوغانداران قرار گرفته است.
رضا صورتی زنجانی، رییس مرکز تحقیقات ابریشم کشور نیز با تشریح روند تولید تخم نوغان در این مرکز گفت: تا سال ۱۴۰۱ حجم تولید تخم نوغان ایرانی تنها ۴ هزار و ۳۰۰ جعبه بود که این رقم پارسال به ۱۰ هزار جعبه افزایش یافت و اکنون برای تولید ۱۵ هزار جعبه ایی هدف گذاری شده است.
به گفته‌ی کارشناسان این حوزه هر ۲ و نیم کیلو پیله ی‌تر یک کیلو پیله‌ی خشک تولید و از هر ۲ و نیم کیلو پیله‌ی خشک هم یک کیلوگرم نخ ابریشم استحصال می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی