Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:15:44 GMT

تغییر 180 درجه ای؛ ستاره ناراضی رئال ماندنی شد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۲۵۷۳

تغییر 180 درجه ای؛ ستاره ناراضی رئال ماندنی شد؟

ایسکو که به نظر می رسید قطعا از رئال جدا خواهد شد ممکن است در نهایت ماندنی شود.

به گزارش "ورزش سه"، ایسکو که از سال 2013 برای این باشگاه بازی می کند و زیر نظر زیدان روزهای خوبی را نیز در مقطع اول حضور این مربی(2016 تا 2018) داشت، فصل گذشته پای ثابت نیمکت بود و از ایده های زیزو کاملا خارج شد.

 

 

 

 

ماه پیش باشگاه رئال مادرید رسما خبر از جانشینی کارلو آنچلوتی به جای زیدان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی ایتالیایی بین سال های 2013 تا 2015 نیز سرمربی رئال بود و دقیقا با ورود او بود که ایسکو از مالاگا به رئال پیوست. ایسکو زیر نظر کارلتو روزهای بسیار خوبی را تجربه کرد و طبیعتا از بازگشت کارلتو خوشحال است.

در حالی که چند روز پیش توئیت عجیب باشگاه ناپولی حکایت از انتقال احتمالی ایسکو به ایتالیا می داد اما امروز آاس ادعا کرد که ایسکو حالا ممکن است در رئال بماند و حتی قراردادش نیز تمدید شود.

 

 

 

 

ایسکو یکی از آماده ترین های تمرینات پیش فصل رئال است و توانسته کارلو آنچلوتی را کاملا راضی کند. او بر خلاف یکی دو فصل گذشته، در بهترین فرم بدنی تمرینات پیش فصل را شروع کرده و از جمله کسانی است که زودتر از همه به کمپ می آید و دیرتر از همه نیز آنجا را ترک می کند.

ایسکو قصد دارد در رئال یا هر تیم دیگری ثابت کند که فوتبالش تمام نشده و می تواند به روزهای اوجش برگردد. او حضور در ترکیب تیم ملی اسپانیا در جام جهانی را نشانه گرفته است.

ایسکو همزمان با آنچلوتی در سال 2013 جذب رئال شد و تا 2015 که کارلتو هدایت کهکشانی ها را برعهده داشت، در 106 بازی،17 گل زد و 21 پاس گل نیز داد. او رقبایی چون فده والورده، تونی کروس، لوکا مودریچ، مارتین اودگارد و دنی سبایوس را پیش روی خود می بیند ولی اطمینان دارد که اگر در رئال بماند، می تواند تبدیل به بازیکنی تاثیرگذار زیر نظر کارلتو شود.

 

کارلو آنچلوتی (سرمربی) رئال مادرید ایسکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید ایسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن مونیخ و رئال مادرید برای بسیاری از ستاره‌های رئال مادرید اولین حضور در ورزشگاه آلیانز آرنا بود.

ورزشگاه بایرن مورد پسند ستاره‌های بزرگ رئال نبوده حداقل وینیسیوس جونیور از این ورزشگاه راضی نبود. رئال روز گذشته آخرین جلسه تمرینی را در این ورزشگاه پشت سر گذاشت.

به گزارش «دفنسا سنترال»، بازیکن برزیلی رئال هنگام بازدید از زمین ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ گفت: "ورزشگاه شبیه یک لاستیک بزرگ است!"

این که معنی صحبت‌های وینیسیوس چه بوده مشخص نیست اما فرض آلمانی‌ها بر این است که او ورزشگاه بایرن را مورد تمسخر قرار داده است.

آلیانز آرنا، استادیوم خانگی بایرن از سال 2005، همیشه مورد نقد یا تمجید بوده است. برخی ظاهر مدرن استادیوم را دوست دارند، درحالی‌که بسیاری از هواداران نیز ممکن است با تمسخر وینی جونیور موافق باشند. در آلمان، آلیانز آرنا اغلب به عنوان "قایق بادی" شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • اعتراف کارلتو: بایرن نمایش بهتری داشت
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!