Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، اعضای هیئت‌علمی متقاضی خدمت به شیوه تمام‌وقت ویژه تا فردا ۲۵ تیرماه فرصت دارند به سامانه https://saba.pnu.ac.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

اهم اطلاعات لازم ازجمله چگونگی ورود به سامانه و رفع مشکلات احتمالی برای ورود به آن و ثبت درخواست، در سامانه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه به شرح ذیل است:

اگر در سه سال اخیر حداقل دو پایه استحقاقی دریافت شده، آخرین دو حکم دریافت پایه که با توجه به تاریخ ترفیع سالیانه عضو می‌تواند شامل موارد زیر باشد؛ پایه سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹، ۱۳۹۹-۱۳۹۸، ۱۳۹۸-۱۳۹۷ و ۱۳۹۷-۱۳۹۶.

برای اعضایی که تاریخ ترفیع سالیانه آن‌ها اول فروردین است: پایه سال ۱۳۹۹، ۱۳۹۸ و ۱۳۹۷. این موارد شامل پایه‌های معوق دریافت شده در سه سال اخیر نیست (برای نمونه، اگر در سال ۱۳۹۹ پایه معوق سال ۱۳۹۵ دریافت شده). معمولاً این موضوع از ابلاغی که طی آن اعطای پایه و امتیاز ذخیره عضو اعلام می‌شود قابل تشخیص است.

اگر در سه سال اخیر حداقل دو پایه دریافت نشده اما امتیازات لازم برای دریافت حداقل دو پایه استحقاقی کسب شده، مستندات مربوط شامل گزارش‌های ۸۰۱ تدریس و نامه و کاربرگ‌های اعلام امتیازات کمیته‌های منتخب دانشکده‌ها (بخش‌های علمی).

انتهای پیام/

کد خبر: 1103231 برچسب‌ها دانشگاه پیام نور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور ایلام مشغول به تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • آغاز فعالیت سامانه ناپایدار همرفتی و وزش شدید باد از فردا
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • امروز، پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی