Web Analytics Made Easy - Statcounter

قانون عدم انجام بازی های برگشت در جام حذفی انگلیس پس از یک سال مجددا تغییر کرد.

در فصل گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و فشردگی تقویم بازی ها، قانون تکرار بازی ها در صورت تساوی در رقابت های جام حذفی انگلیس لغو شد و تمامی بازی های این رقابت ها تنها در یک دیدار برگزار می شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، اتحادیه فوتبال انگلستان اعلام کرد در فصل 22-2021، بازی های انتخاب جام حذفی تا دور چهارم این رقابت ها در صورت نتیجه تساوی، دیدار برگشتی نیز خواهد داشت و دیگر همچون فصل گذشته، این مسابقات به صورت تک بازی برگزار نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل گذشته، لسترسیتی موفق به کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها شد.

اخبار داغ 

فیلم منشوری سارا و نیکا با پسر فامیل! / باز هم حاشیه + عکس ها برترین های قرن با علی فتح الله زاده: از علی پروین معذرت می خواهم؛ این روزها سلطان ها خطرناک شده اند! تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 95 تقابل استقلال و پرسپولیس پیوستن جهانبخش به فاینورد قطعی است رونمایی از پیراهن دوم بارسلونا برای فصل 22-2021 / عکس استقبال هواداران تیم ملی ایتالیا از برناردسکی در حاشیه مراسم ازدواج او / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رقابت ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و الاتحاد در چارچوب دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و الاتحاد شامگاه _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی عربشتان از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

میشل در دقیقه ۲۴ و سعود عبدالحمید در دقیقه ۸۱ گل‌های الهلال را به ثمر رساندند.

تک گل الاتحاد را عبدالرزاق حمدالله در دقیقه ۶۷ رقم زد.

خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد کد خبر 749570

دیگر خبرها

  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح
  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست