Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا جاودانی ، کارشناس و گزارشگر برنامه گزارش ورزشی شبکه سه درباره عادل فردوسی پور گفت:

آقای زکایی چند بار به عادل پیام دادند که بازی های خارجی را گزارش بکنند. هیچ مغازه داری ویترین خودش را خراب نمی کند. امیدوارم صدا و سیما به این نتیجه برسد که عادل را به جایگاه اصلی خودش برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عادل هم سوادش را دارد و هم آدم سالمی است و مردم هم او را دوست دارند. امیدوارم که بیاید و جایگاه واقعی خودش را بدست بیاورد و بیاید و کار کند. چند بار از عادل برای گزارش بازی های مهم در خواست کردند اما عادل هم شرایطی دارد و امیدوارم هرچه زودتر شرایط فراهم بشود.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عادل فردوسی پور صدا و سیما رضا جاودانی صدا و سیما عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آنها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعارها علیه او در بازی  گفت: آنها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری
  • (ویدئو) سورپرایز عادل فردوسی‌پور در پشت صحنه برنامه
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • سورپرایز عوامل فوتبال ۳۶۰ برای عادل فردوسی پور (فیلم)
  • (ویدئو) عادل فردوسی‌پور سورپرایز شد
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • حمله شدید کرباسچی به نصیری: تعادل نداری و به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خوری | دنبال جذب جایگاه هست
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی