Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: تمهیدات لازم برای بزرگداشت و برگزاری جشن‌های عید سعید غدیر در هیئت‌های مذهبی انجام گرفته است. به گزارش جنوب نیوز، نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن عید غدیر خم اظهار داشت: عید غدیر روزی است که خداوند نعمت خود را کامل کرده و ولایت و جانشین بعد از رسول خود را به مسلمانان هدیه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از همه مردم بویژه هیئت‌های مذهبی خواست که به تکلیف خود عمل کنند و غدیر را احیا و جشن‌های این عید خداوندی را باشکوه تمام برگزار کنند و در این روز با عظمت اطعام غدیر و کمک‌های مومنانه به اقشار آسیب پذیر را با نام مولا علی علیه السلام انجام دهند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور اضافه کرد: باید دسته‌های شادی و اجرای سرودهای خیابانی با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی در کنار آذین بندی خیابان‌ها و معابر برپا شود.

وی اضافه کرد: قطعاً اگر غدیر بزرگ داشته شده بود محرم اتفاق نمی‌افتاد بنابراین امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش شهدای احیای غدیر هستند.

نوشادی تاکید کرد: باید برای غدیر بیشتر از عاشورا و فاطمیه توان گذاشت و نیاز است که برای احیای بیشتر غدیر توان مضاعفی گذاشته شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور افزود: غدیر افضل بر تمام مناسبت‌های تشییع است و در واقع اساس این مذهب بر بزرگداشت این روز یعنی روز عید سعید غدیر استوار است

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: هیئت های مذهبی عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است