Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در نود و ششمین بازی دربی در  مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، امروز از ساعت ۱۹:۴۵در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

دربی سرخابی‌ها همواره  از حساسیت خاصی برخوردار بوده است. به همین علت امروز روز مهمی برای فوتبالدوستان و هواداران این ۲ تیم  به شمار می‌آید و شاهد اوج هیجان و جذابیت در دربی جام حذفی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمای پانوراما از استادیوم آزادی پیش از شروع دربی ۹۶

طرح موزائیکی کانون هواداران پرسپولیس برای دربی

بیشتر بخوانید

فغانی قاضی دربی پایتخت شد

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال دربی استقلال و پرسپولیس جام حذفی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، بارها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آنها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سالها در فوتبال ایران رخ می‌داد اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آنها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آنها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بارها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • جابجایی هواداران خانم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی؛ علت چه بود؟ | ویدئو
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • اکبری: شانس بالای سپاهان در جام حذفی/ حواشی تمرکز مورایس را به‌هم زد
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت