Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام امنیتی در استان نجف امروز، پنج‌شنبه اعلام کرد، نیروهای امنیتی تلاش برای آتش‌ زدن بیمارستان الفرات در شهرستان کوفه در جنوب استان را ناکام گذاشتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری شفق نیوز، این منبع امنیتی گفت:‌ نیروهای امنیتی اقدام برای آتش زدن بیمارستان آموزشی الفرات الاوسط در شهرستان کوفه را ناکام گذاشته و فرد خرابکار را که یک پسر بچه بوده، بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع افزود: او یک کیسه سیاه که داخلش چندین بسته چوب کبریت بوده به همراه داشت و اعتراف کرده از سوی یکی از افراد برای آتش زدن داخل بیمارستان فرستاده شده است.

این منبع ادامه داد، این پسر به منظور تکمیل تحقیقات به مرکز پلیس مسلم بن عقیل منتقل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عراق نجف برای آتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است

رئیس جمهور گفت: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحد‌های نمونه که صبح امروز برگزار شد گفت: تولیدات کارگران عزیز ما علی رغم همه تهدید‌ها و تحریم‌ها برای کشور نقش آفرین است.

وی‌افزود: همان طور که رهبری بر آن تاکید فرمودند، تلاش‌ها و اقدامات کارگران ما باید امید آفرین باشد و همان طور که در شعار امروز این جشنواره آمده است، «ما پای کار ایران هستیم» و این شعار نشان از روحیه جهادی و ارزشمند کارگران، مدیران و کارفرمایان ماست.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند و تلاش و فعالیت‌های کارگران ایرانی به عنوان محور همه تلاش‌ها در عرصه تولید محسوب می‌شود و نقش کارگران در آن بی بدیل است، لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسه
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • وضعیت متشنج در خیابان‌های تل آویو + فیلم
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند