Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، هفته گذشته مسؤولان بخش فرهنگی بیمارستان کودکان امام حسین(ع)  شهر اصفهان با پلیس راهور استان اصفان تماس و اعلام کردند رضای ۶ ساله که مدتی است با یک بیماری صعب‌العلاج دست و پنجه نرم می‌کند و آرزو دارد اگر بشود حتی یک روز هم که شده پلیس شود.

محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور اصفهان نیز از همان لحظه که این موضوع را فهمید، همه توان خود را به کار بست تا این کودک را به آرزویش برساند و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک لباس پلیس راهور برای این کودک تهیه و هدایایی نیز خریداری شد و رئیس پلیس راهور اصفهان و جمعی از کارکنان این پلیس به بیمارستان امام حسین (ع) رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور اصفهان پس از ملاقات با کودکان و همیاران پلیس که در بیمارستان کودکان اصفهان بستری بودند و اهدای هدیه و گل به آنها با رضا کوچولو دیدار کرد و  رضا  پس از اینکه لباس پلیس راهور را بر تن کرد سوار بر خودروی گشت شده و در سطح شهر اصفهان گشت‌زنی کرد.

این کودک اصفهانی در مسیر بی‌سیم پلیس را در دست گرفت و به خودروهایی که تخلف داشتند تذکر داد و از طریق بی‌سیم با رئیس پلیس راهور اصفهان در ارتباط بود؛ ماموران  نیز این کودک عزیز را پس از گشت زنی در سطح شهر به بیمارستان بردند و هدیه‌ای نیز به او تقدیم شد.

رضا این روز را یکی از بهترین روزهای زندگی اش دانست و بسیار خوشحال بود وگفت: هیچ وقت این محبت پلیس راهور اصفهان را فراموش نخواهم کرد؛ کارکنان پلیس راهور اصفهان نیز از اینکه توانسته بودند فرشته ای کوچک را به آرزویش برسانند بسیار خوشحال بودند و خدای متعال را شکر کردند.

مجموعه خبرگزاری فارس اصفهان برای تمامی مریض‌ها به ویژه کودکان بستری در بیمارستان‌ها آرزوی شفای عاجل را از خداوند متعال می‌کند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس کودک اصفهان بیماری رئیس پلیس راهور اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین جدید صدور گواهینامه رانندگی برای سال ۱۴۰۳

پلیس راهور فراجا برای سال ۱۴۰۳، قوانین جدیدی را برای صدور گواهینامه رانندگی اعلام کرده است. این قوانین محدودیت‌های بیشتری را برای رانندگان جدید ایجاد می‌کند.

به گزارش فردانیوز، همچنین بازه سنی مورد نیاز برای دریافت گواهینامه پایه یک افزایش یافته است. خوشبختانه همچنان عدم نیاز به کارت پایان خدمت برای دریافت گواهینامه آقایان پابرجاست؛ موضوعی که در گذشته یکی از چالش‌های دریافت گواهینامه رانندگی محسوب می‌شد.

قوانین جدید صدور گواهینامه رانندگی و سایر تصمیمات جدید پلیس راهور در سال ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

عدم نیاز به کارت پایان خدمت

افزایش سن دریافت گواهینامه از ۲۳ به ۲۵ سال در پایه یک

محدودیت رانندگی رانندگان جدید در سه ماه اول از ۱۲ شب تا ۵ صبح

الزام همراهی رانندگان جدید در سفر‌های برون‌شهری با راننده مجرب در سه ماه اول پس از دریافت گواهینامه

رتبه‌بندی گواهینامه‌ها، براساس طرح جدید، گواهینامه‌ها به ۳ رتبه ۱، ۲ و ۳ تقسیم می‌شود.

افزایش قابل توجه جریمه‌های رانندگی در سال ۱۴۰۳

برون‌سپاری برخی خدمات پلیس راهور به بخش خصوصی

استفاده از دوربین‌های هوشمند در ثبت تخلفات

تشدید برخورد با تخلفات رانندگی حادثه‌ساز

ارائه برخی آموزش‌های رانندگی به صورت آنلاین

همچنین علاوه بر قوانین جدید صدور گواهینامه، طرح رده‌بندی گواهینامه‌های رانندگی از سوی فرماندهان سابق پلیس راهور به دولت پیشنهاد شده است.

براساس این طرح، گواهینامه‌ها به سه رنگ طلایی، نقره‌ای و سفید درمی‌آیند. در مرحله اول، تمامی گواهینامه‌ها سفید رنگ و در رده پایه قرار دارد. در صورتی که راننده برای مدتی طولانی مرتکب تخلفات رانندگی نشود، گواهینامه او به رنگ نقره‌ای درمی‌آید. اگر راننده به رفتار قانون‌مدار خود ادامه دهد، گواهینامه او به رنگ طلایی در خواهد آمد.

رنگی‌شدن گواهینامه مزایایی همچون تخفیفات ۱۰درصدی بیمه‌ای، تخفیفات عوارض آزادراهی، عوارض سالانه شهرداری و کاهش هزینه معاینه فنی را برای رانندگان به‌همراه دارد.

دیگر خبرها

  • دلیل اصلی پرخاشگری در کودکان چیست؟
  • درمان زخم پیش رونده سالک در یک کودک ۲ ساله در اصفهان
  • قوانین جدید صدور گواهینامه رانندگی برای سال ۱۴۰۳
  • کتاب‌های این روزها باب میل کودکان است؟
  • جریمه خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟
  • «کودکان اُتیسمی» روی مرز باریک مرگ و زندگی
  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال