Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عباس داودنیا روز پنجشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: هنرمندان می توانند آثار خود را از طریق آدرس الکترونیکی kurdewaricartoon@gmail.com  به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند و نفرات برتر هم مرداد امسال معرفی خواهند شد.

وی اضافه کرد: به منظور ترویج ارزش های دینی و مبانی فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف، نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور حجاب و عفاف در سنندج برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان ادامه داد: این سازمان به عنوان یک نهاد تسهیل‌گر در حوزه فرهنگ و هنر به یاری هنرمندان متعهد و انقلابی آمده و بنا بر رسالت های تعریف شده از رویدادهای فرهنگی و هنری حمایت می کند.

وی افزود: این سازمان در حوزه هنرهای تجسمی طی سال های اخیر اقدامات منسجمی را با همکاری هنرمندان کردستانی و دیگر هنرمندان کشور اجرایی کرده است که از جمله این اقدامات می توان به برگزاری چهار دوره جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان اشاره کرد.

داودنیا اظهار داشت: استقبال بی نظیر هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست سراسر کشور از جشنواره فجر در ایام دهه مبارک فجر ما را بر آن داشت که در ایام مبارک ازدواج حضرت علی (ع) و بانو فاطمه (س) اقدام به طراحی و اعلام فراخوان جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع حجاب و عفاف کنیم.

برچسب‌ها روز عفاف و حجاب کردستان سنندج سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز عفاف و حجاب کردستان سنندج روز عفاف و حجاب کردستان سنندج سازمان بسیج مستضعفان جشنواره سراسری حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور

بانوان ساوجبلاغی در حمایت از «طرح نور» از مسجد ولیعصر تا مسجد جامع هشتگرد راهپیمایی کردند.   بانوان شرکت کننده با سر دادن شعار‌هایی علیه بی حجابی و بدحجابی ضمن قدردانی ازنیروی انتظامی وپلیس، حمایت قاطع خود را از اجرای این طرح اعلام کردند.   شرکت کنندگان در ابن تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه شدند.   راهپیمایی کنندگان در پایان با قرائت بیانه ای از اقدامات پلیس در حوزه عفاف و حجاب حمایت کردند و با اهدا گل از آنان قدر دانی شد.

دیگر خبرها

  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟
  • اجتماع باشکوه مردم گرگان در حمایت از "طرح نور"
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود