Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس قوه قضائیه گفت: اقدام جهادی و بهره از مدیریت جهادی و حفظ روحیه انقلابی تبعات تحریم و ترفتد دشمن را با شکست مواجه کرده است و دشمن نیز خود به این باور رسیده است که توطئه‌های  ۴۲ سال اخیراش راه به جایی نبرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای عصر امروزدر جلسه شورای اداری ایلام به ظرفیت‌های غنی استان ایلام اشاره و اظهار داشت: مردم ایلام با این همه رشادت و ایثار و حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب شایسته خدمات بهتر هستند و حق مردم استان ایلام خدمات شایسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضائیه  بیکاری و مشکلات معیشتی مردم این دیار را مورد اشاره قرار داد و گفت: بیکاری، ضعف معیشت سزاوار مردم ایلام نیست و تمام دستگاه‌ها با هماهنگی بین بخشی این وضعیت را سامان دهند تا مردم طعم خدمات بی منت را احساس کنند.

وی نوید آن را داد که نماینده خود را برای پیگیری امورات عنوانی در سفر خود به استان ایلام را انتخاب خواهد کرد و برای پیگیری آن چه از مشکلات در بازدید و حضور میدانی در میان مردم دیده است از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

رئیس قوه قضائیه در ادامه گریزی به تبعات شرایط موجود اقتصادی و تاثیرات تحریم‌ها زد و گفت: اقدام جهادی و بهره از مدیریت جهادی و حفظ روحیه انقلابی تبعات تحریم و ترفتد دشمن را با شکست مواجه کرده است و دشمن نیز خود به این باور رسیده است که توطئه‌های  42 سال اخیراش راه به جایی نبرده است.

این خبر تکمیل می شود…

رئیس قوه قضائیه: لغزش در قوه قضائیه پذیرفته نیست/ تا حد امکان صدور قرارها منجر به بازداشت نشودرئیس قوه قضائیه: تمامی دستگاه‌های اجرایی و قضایی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم استان ایلام بسیج شوند+ فیلمرئیس صداوسیما در دیدار با رئیس قوه قضائیه: کشور درگیر جنگی رسانه‌ای است!/ صداوسیما می‌خواهد حصر رسانه‌ای را بشکند

انتهای پیام/180/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس قوه قضائیه استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رأفت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

غریب آبادی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان دو کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6095301

دیگر خبرها

  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • رئیس قوه قضائیه در هرمزگان: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری