Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از  مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، ابوالحسن معدلی، بنیانگذار ورزش ھمگانی و صبحگاھی از سال ۱۳۵۷ ھمزمان با پیروزی انقلاب اسلامی، ورزش صبحگاھی را به صورت سازمان یافته در بوستان ملت مشهد (به عنوان اولین پایگاه ورزش ھمگانی در کشور) به صورت رسمی راه اندازی کرد.

بنا بر این گزارش، در راستای تکریم پیشکسوتان و مربیان ورزش صبحگاهی، با حضور محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، نوروزی و ریاضی از اعضای شورای اسلامی شهر، خانواده مرحوم و جمعی از ورزشکاران بوستان ملت سردیس «ابوالحسن معدلی» رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن مرحوم به عنوان مربی و داور بین‌المللی پیاده‌روی، سرداور مسابقات پیاده‌‌روی آسیایی ۲۰۰۴ و داور مسابقات قهرمانی کشور در رشته دو و میدانی به مدت ۳۵ سال به عنوان مربی صبحگاهی در بوستان ملت فعالیت می‌کرد.

سردیس استاد ابوالحسن معدلی به سفارش اداره هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد توسط هنرمند امیر مهدی وثوق ساخته و در ورودی درب سنگی ضلع شمالی بوستان ملت جانمایی شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: بوستان ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «حضرت فاطمه (س)» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «حضرت فاطمه (س)» نوشته حاج محقق واعظ خراسانی در نخستین روز از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) مجمع ناشران انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.

این‌مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی دامغانی و حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم موسوی همراه است.

برنامه مذکور فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵:۳۰ در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6099637 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ۳ عنوان کتاب حوزه صنعت نفت رونمایی می‌شود
  • حرکت آیت‌الله لاری زمینه‌ساز شکل‌گیری انقلابی بر مبنای نظریه ولایت مطلقه فقیه است
  • ۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود
  • آیین رونمایی از کتاب عکس «مشهد در روزگار انقلاب»
  • کتاب «حضرت فاطمه (س)» رونمایی می‌شود
  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان سما
  • صدای مرحوم مسعود اسکویی را بشنوید
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی