Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک از سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در پنج رشته جدید کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک از سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در پنج رشته جدید کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می‌پذیرد.

این رشته‌ها شامل در مقطع کاردانی دوخت و تکنولوژی لباس و امور بانکی و در مقطع کارشناسی ناپیوسته مدیریت کسب و کارت، تربیت مربی پیش دبستانی و طراحی گرافیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این رشته‌ها با هدف توسعه و گسترش رشته‌های مهارتی، نیاز بازار کار، توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی دانشجویان به مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک افزوده شده است.

مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک در ۱۶ رشته کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته به تربیت ۴۵۰ دانشجو مشغول است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی اراک مرکز علمی کاربردی سال تحصیلی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته های دانشگاهی را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری صبح جمعه در حاشیه بازدید از برپایی کنکور سراسری در دانشگاه مازندران نقش کنکور را در زندگی آینده نوجوانان و خانواده‌ها مهم برشمرد و گفت: کنکور از نظر متقاضیان و اولیا و سیاست‌گذاران نیز کنکور مهم است.

وی با بیان اینکه هرچه بتوانیم رشته‌ها را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم نتیجه بهتری را شاهد خواهیم بود ادامه داد: بیش از یک میلیون و ۳۵۲ هزار نفر در کشور در این رویداد حضور دارند که سهم استان مازندران بیش از ۳۸ هزار نفر است.

نوری با عنوان اینکه هر متقاضی می‌تواند ۴ دوره در آزمایش شرکت کند آن را مصوبه خوبی برای کاهش استرس دانش آموزان بیان کرد و گفت: از این تعداد ۶۳.۵ درصد دختران و باقی را پسران تشکیل می‌دهند.

استاندار مازندران یادآور شد: رشته تجربی رشته پرتقاضا در مازندران است برای متقاضیان آرزوی توفیق کرد و باید از آنان برای جهش تولید و تحقق اقتصاد مردم پایه بسیج کنیم.

کد خبر 6088932

دیگر خبرها

  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • رشته های دانشگاهی را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی