Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصادف پراید و نیسان در محور شهرستان چادگان چهار مصدوم بر جای گذاشت.

عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه تصادف پراید با نیسان، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۴:۴۹ به مرکز اورژانس اصفهان اعلام شد.

وی در خصوص محل حادثه، تصریح کرد: این حادثه در محور چادگان به کمیتک رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه حادثه مورد فوتی نداشته است، افزود: یک کد اورژانس ۱۱۵ و بالگرد اورژانس هوایی استان اصفهان برای امدادرسانی به مصدوم به محل حادثه اعزام شد و مصدومان را به بیمارستان‌های بوعلی چادگان و ۹ دی منظریه انتقال دادند.

وی با اشاره به مصدومان این حادثه، افزود: در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که حادثه دیدگان سه مرد و یک کودک بودند.

کد خبر 507525

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مصدومان حوادث رانندگی متوفیان حوادث رانندگی حوادث تلخ امروز امار مصدومان ناشی از حوادث اورژانس ۱۱۵ اصفهان سخنگوی اورژانس اصفهان اورژانس 115 بالگرد اورژانس بالگرد اعزام بالگرد امار مصدومان حادثه تصادف تصادف نیسان و پراید حوادث جاده ای شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، زکریا اشکپور افزود: روز جمعه با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد، بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

وی اظهار کرد: مورد خانم ۴۴ ساله‌ای بود که به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود و با انجام لوله گذاری در نای نیاز به انتقال سریع به مرکز درمانی داشت، که خوشبختانه با موفقیت به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

اشکپور ادامه داد: در این حادثه متأسفانه دو آقای ۵۰ و ۱۸ ساله به مسمومیت با مونوکسید کربن جان باختند.

کد خبر 6095904

دیگر خبرها

  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • واژگونی تیبا در محور مورچه‌خورت ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • ۲ نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی