Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه امروز پنجشنبه (۲۴ تیر) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند.

حاشیه های قبل از این دیدار را می خوانید:

* باشگاه پرسپولیس از سوی سازمان لیگ به عنوان میزبان این دیدار انتخاب شده بود اما طبقه اول ورزشگاه حق تبلیغ حامیان مالی خود را نداشت تا مجبور شود بنر و پرچم های خود را به طبقه دوم منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* کانون هواداران پرسپولیس تصویر یحیی گل محمدی را با لقب امپراتور روی صندلی های طبقه ۲ ورزشگاه به نمایش گذاشت. همچنین پرچم بزرگ این تیم در طبقه اول نصب شده بود که مقابل دید مستقیم دوربین های تلویزیون نبود. این در حالی است باشگاه استقلال نتوانست پرچم های خود را در ورزشگاه نصب کند.

* بازیکنان دو تیم یک ساعت قبل از شروع دیدار برای گرم کردن وارد چمن ورزشگاه شدند تا تعدادی از آنها با هم خوش و بش کنند.

* علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران که پس از اتمام رقابت های لیگ استرالیا به کشور بازگشته است قبل از شروع بازی با اکثر بازیکنان و مربیان دو تیم خوش و بش گرمی داشت.

* با وجود اینکه بازی پشت درهای بسته به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار می شد باز هم نزدیک به ۵۰۰ نفر افراد متفرقه برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور داشتند.

* چمن ورزشگاه آزادی چند ساعت مانده به شروع دربی ۹۶ کوتاه شده بود قبل از ورود بازیکنان دو تیم، آب پاشی شد.

* مسئولان دو تیم نظیر ابراهیم شکوری، معان اجرایی باشگاه پرسپولیس و و معاونان جعفر سمیعی در جایگاه ویژه حضور داشتند. این در حالی است که خبری از مسئولان باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ورزشگاه آزادی باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی 96 ورزشگاه آزادی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باید رو در روی هم قرار گیرند که ۳ امتیاز این بازی به هر دو تیم برای بهبود شرایط خود در جدول رده بندی کمک خواهد کرد. این بازی به میزبانی تیم نساجی و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

در حالی که گفته می‌شد مدیران باشگاه نساجی قصد دارند تا ظرفیت بیشتری را به هواداران تیم پرسپولیس در این بازی اختصاص دهند اما این موضوع صحت ندارد و مطابق قانون ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه شهید وطنی در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب حدود ۶۰۰ هوادار پرسپولیسی می‌توانند با خرید بلیت، بازی تیم خود را برابر نساجی از نزدیک تماشا کنند. قرار است بلیت فروشی اینترنتی این دیدار از فردا یکشنبه ۱۶ اردیبشهت آغاز شود.

تیم‌های نساجی و پرسپولیس روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و از ساعت ۱۸:۱۵ رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6096281

دیگر خبرها

  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳