Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@15:48:53 GMT

رفع اختلال در سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۴۵۰۷

رفع اختلال در سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت از رفع اختلال در سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی شریفی زارچی رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت درباره اختلال در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا در طی روز اخیر، اظهار کرد: از دیروز اختلالی در سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا به نشانی salamat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir به وجود آمده بود که بخشی از آن مربوط به اختلال زیرساخت‌های ارتباطی خارج از وزارت بهداشت و بخشی هم مربوط به وزارت بهداشت بود.

او ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت اختلال در سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا مرتفع شد و هم اکنون سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا آماده ورود اطلاعات متولدین ١٣۴٠ و قبل از آن (افراد ۶٠ سال به بالا) است.

شریفی زارچی گفت: افراد بالای ۶٠ سال پس از اینکه در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا اطلاعات خود را وارد کردند، منتظر دریافت پیامک نوبت دهی بمانند و پس از دریافت پیامک نوبت دهی در موعد مقرر به مرکز واکسیناسیون معرفی شده مراجعه کنند؛ چرا که واکسیناسیون بدون نوبت انجام نمی‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 507529

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیامک فناوری اطلاعات واکسیناسیون وزارت بهداشت اختلال در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا رفع اختلال در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای متولدین 1335 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اختلال در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)

بلدیه تهران از مردم خواست بهداشت را در مسیر آب‌های شرب رعایت کنند.

به گزارش اطلاعات آنلاین، در سال ۱۳۱۳ بلدیه تهران با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بهداشت آب‌های جاری و قنات و چشمه‌ها در تهران که یکی از مهم‌ترین منابع تامین آب شرب شهروندان بود، هشدار داد.

اطلاعیه را به نقل از روزنامه اطلاعات ۳ اردی‌بهشت بخوانید و عکس‌هایی از یک نهر جاری و یک چشمه در تهران تماشا کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد