Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در هشتمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان با اشاره به بازدید از چند واحد صنعتی استان در راستای حل مشکلات اظهار کرد: امروز در ادامه بازدید از واحدهای تولیدی و در راستای بررسی و حل مشکلات، از سه واحد تصفیه خانه فاضلاب شهری زنجان، شرکت مرمرین سنگ کسری و مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین با عضور اعضای ستاد و مسوولان اجرایی بازدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اولین بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شهری زنجان بود که یک اقدام بسیار خوب و ارزشمندی در تصفیه فاضلاب شهری بود که بدون استفاده از منابع دولتی و بیشترین فایده و تامین آب به صنایع تولیدی می‌کند، افزود: 60 درصد فاضلاب‌های شهری زنجان در این مجموعه تصفیه و مجددا مورد بهره‌برداری صنعتی قرار می‌گیرد که با این کار ۱۷ میلیون متر مکعب از بهره‌‌برداری آب سفره‌های زیر زمینی جلوگیری می‌شود.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان اظهار کرد: دومین شرکتی که مورد بازدید قرار گرفت شرکت مرمرین سنگ کسری بود که بزرگترین تولید کننده انواع سنگ‌های ساختمانی و زینتی در استان است که این شرکت هم مشکل تامین سنگ خام و فروش سنگ در داخل کشور را داشت که با توجه به اهمیت موضوع به مدیر کل بازرسی استان ماموریت داده شد، اسناد و قرار دادهای شرکت با سایر نهادها مورد بررسی قرار دهد  و گزارش خود را برای اتخاذ تصمیم  به ستاد ارائه کند.

صادقی نیارکی افزود: سومین واحد تولیدی مجتمع کاغذ سازی راشا کاسپین بود که هشتمین جلسه  ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان به لحاظ اهمیت موضوع در سالن این مجتمع برگزار شد که خدمات این مجتمع در سطح کشوری است و این حجم از تولید، کمک به اقتصاد و ایجاد اشتغال در استان بسیار ارزشمند است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه دستگاه قضایی حمایت از تولید و تلاش برای رفع موانع تولید و پشتیبانی از سرمایه‌گذار را یک وظیفه و تکلیف برای خود می‌داند خاطر نشان کرد: بهترین نسخه در این موضوع که با اطمینان به آن  می‌توان عمل کرد، عمل به منویات رهبری و جدییت برای تحقق شعار سال است.

وی با اشاره به اینکه شرکت راشا کاسپین مشکل تامین برق و زمین برای توسعه فازهای جدید دارد که با راه‌اندازی این  واحدها در آینده‌ای نزدیک زمینه ایجاد اشتغال یک هزار نفر در این مجتمع فراهم خواهد شد، چرا که مسوولان امر نباید نگاه حمایتی به این مجتمع با این حجم تولید و اشتغال داشته باشند و مانع تراشی بکنند؟

رئیس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: با ورود دستگاه قضایی استان مشکل تامین آب مجتمع راشا کاسپین برطرف شد و امروز  این واحد تولیدی ۷۰ درصد آب مورد نیاز خود را از آبهای تصفیه شده تامین می‌کند و این بسیار ارزشمند است و باید بپذیریم در شرایط فعلی کشور، سرمایه‌گذار نیازبه حمایت دارد و دستگاه قضایی با قاطعیت حمایت قضایی  را به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان کاسپین زنجان دستگاه قضایی رئیس کل دادگستری استان زنجان بازدید دادگستری استان دستگاه قضایی استان زنجان راشا کاسپین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها

جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به بارندگی شدید چند روز گذشته و بروز سیلاب در سطح استان یزد گفت: ساعت ۲۰ سه شنبه هفته جاری دبی تصفیه خانه فاضلاب استان یزد به یک هزار لیتر در ثانیه و تا ساعت ۲۳ به هزار و ۲۰۰ لیتر در ثانیه رسید در حالی که ظرفیت عادی تصفیه خانه ۳۵۰ لیتر در ثانیه است. 
 
او با تاکید براینکه در مواقع بارندگی و آبگرفتگی از هدایت آب به داخل منهول‌های شبکه فاضلاب شهری باید جدا خوداری شود، افزود: هدایت روان آب‌ها به شبکه فاضلاب، افزایش دبی این شبکه را به دنبال خواهد داشت و این کار قطعا به پس زدگی روان آب‌ها در منازل شهروندان منجر می‌شود.
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب یزد با بیان اینکه این روند همچنان تا پایان بارندگی‌ها برقرار است، ادامه داد: تاکنون گزارشی از قطعی آب اعلام نشده است، اما به طور قطع زیرساخت‌ها با خسارت مواجه شده که بعد از بارش‌ها قابل شناسایی و ارزیابی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود