Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال حاضر لوکاژ فابیانسکی ۳۶ ساله دروازه بان اصلی وست هم است ولی آن ها پس از راهیابی به لیگ اروپا، به یک دروازه بان قوی دیگر نیاز دارند. 

وست برومویچ به پیشنهاد ۶ میلیون پوندی وست هم برای سم جانستون دست رد زده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، جانستون که عضوی از تیم ملی انگلیس در یورو ۲۰۲۰ بود، در پی سقوط کردن وست برومویچ به چمپیونشیپ، فقط یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این دروازه بان ۲۸ ساله تنها هدف چکش ها در خط دروازه نیست و آن ها آلفونسه آرئولا از پاری سن ژرمن را به عنوان هدف اصلی خود در این پست رد نظر دارند. مذاکرات وست هم با پاری سن ژرمن برای قرض گرفتن یک ساله آرئولا همراه با یک بند خرید ادامه دارد. 

آرئولا که فصل گذشته به صورت قرضی در فولام حضور داشت و ۳۷ بازی برای آن تیم انجام داد، دو سال دیگر با PSG قرارداد دارد. اما پس از ورود جانلوییجی دوناروما به پاریس و حضور کیلور ناواس و سرخیو ریکو، نمی توان آینده ای در پارک دو پرنس برای آرئولا متصور شد. 

اخبار داغ 

فیلم منشوری سارا و نیکا با پسر فامیل! / باز هم حاشیه + عکس ها برترین های قرن با علی فتح الله زاده: از علی پروین معذرت می خواهم؛ این روزها سلطان ها خطرناک شده اند! تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 95 تقابل استقلال و پرسپولیس پیوستن جهانبخش به فاینورد قطعی است رونمایی از پیراهن دوم بارسلونا برای فصل 22-2021 / عکس استقبال هواداران تیم ملی ایتالیا از برناردسکی در حاشیه مراسم ازدواج او / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وست هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با بیان اینکه گم‌شدن یک کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد گفت: نیروهای امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

قاسم غریب آبادی با اعلام این خبر گفت: پس از دریافت گزارش بلافاصله تیم های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی‌ با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، افزود: در حال حاضر ۴ تیم از هلال‌احمر شامل ۲۰ نیرو با بکارگیری ۴ دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • تلاش ناموفق جود: تمرکز کین به هم نخورد! (عکس)
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج