Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا چمن شامگاه پنجشنبه با بیان اینکه توزیع مرحله جدید واکسن در روزهای اخیر شتاب خوبی پیداکرده است، افزود: شهرستان شاهرود مشابه سایر مناطق کشور با روند افزایشی موارد ابتلا به ویروس کرونا روبرو است به طوری که طی شبانه روز گذشته ۱۸۸ بیمار با علایم مشکوک به مراکز درمانی و اورژانس شرق استان سمنان مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تزریق ۲۹ هزار و ۶۱۶ دُز واکسن به جمعیت گروه های هدف در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد و ابراز داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شدند که از این تعداد ۲۸ تن در بخش های اختصاص یافته به بیماران کرونایی بستری شدند.

چمن، به واکسیناسیون جمعیت بالای ۶۵ سال طی روزهای اخیر در شاهرود و میامی اشاره کرد و اظهار داشت: جمعیت این گروه سنی که در سامانه سلامت ثبت نام کردند از طریق پیامک و هماهنگی در مراکز بهداشتی و درمانی فراخوان می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۳ بیمار کووید۱۹ در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود بستری هستند، ادامه داد: با توجه به وضعیت کنونی در سراسر کشور، موج افزایشی کرونا و قرمز شدن رنگ ها به تدریج استان به استان و منطقه به منطقه در حال گسترش است و مردم باید با احتیاط بیشتر موازین پیشگیری را رعایت کرده، آگاهانه و هوشمندانه از هرگونه تجمع، گردهمایی و دورهمی به ویژه ترددها به مناطق همجوار شهرستان پرهیز کنند.

وی استفاده از ماسک به نحو مناسب را ضروری خواند و گفت: کمترشدن رعایت شیوه نامه های بهداشتی همواره یک رابطه مستقیم با افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا دارد.

بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود به درمان مبتلایان ویروس کرونا اختصاص یافته است، هم اکنون شهرستان شاهرود در وضعیت نارنجی و شهرستان میامی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۱ تن از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۸۶ هزار و ۵۹۲ تن رسید، مجموع بیماران کرونایی در کشور به سه میلیون و ۴۶۴ هزار و ۵۵ تن رسید.

همچنین از روز گذشته (چهارشنبه) تا امروز ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۳ هزار و ۶۵۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲ هزار و ۵۵۲ تن از آنها بستری شدند. 

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا شاهرود طرح واکسیناسیون کرونا واکسن واکسیناسیون میامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود واکسن کرونا بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا شاهرود کرونا ویروس کرونا شاهرود طرح واکسیناسیون کرونا واکسن واکسیناسیون میامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود واکسن کرونا بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی