Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@22:21:15 GMT

دربی؛ به پنالتی کشیده می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۴۸۸۱

دربی؛ به پنالتی کشیده می‌شود؟

پرسپولیس و استقلال با عطش برای رسیدن به پیروزی به بازی خود ادامه می‌دهند؛ توپ مدام به منطقه یک سوم دفاعی دو تیم می‌رود اما تا به این لحظه توپی از خط دروازه ها عبور نکرده است.

به گزارش ایمنا، در حملات شکل گرفته چه از سوی تیم استقلال و چه از سوی تیم پرسپولیس پاس آخر خیلی زود و دور از دروازه صادر می‌شود؛ این بدین معنی است دو تیم به دنبال بازی ریسکی نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید به این دلیل که بازی در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود و دو تیم دیگر بختی برای جبران اشتباه نخواهند داشت.

به همان اندازه که تیم مهاجم برای تدارک هم عطش دارد تیم مدافع هم در دفاع پرتعداد است و سعی می‌کند خارج از محوطه جریمه حمله تیم مهاجم را خنثی کند. در اجرای این ایده تقریباً هر دو تیم خوب بوده‌اند. می‌شود پیش بینی کرد که این مساوی به وقت‌های اضافه و حتی پنالتی کشیده شود.

میزان پاس‌های رد و بدل شده بین بازیکنان دو تیم زیاد است و نکته جالب اینکه هر دو تیم بازی سازی را از منطقه یک سوم دفاعی آغاز می‌کنند و کمتر با پاس‌های بلند از منطقه یک سوم دفاعی به حمله می‌روند اما کیفیت پاس‌ها شاید به دلیل تراکم حریف در منطقه یک سوم دفاعی بالا نیست و اکثر حملات توسط مدافعان خنثی می‌شود و تبدیل به مسابقه‌ای شده که کمتر شاهد واکنش دروازه‌ بان‌ ها هستیم. پیش بینی می‌شود به ثمر رسیدن یک گل از سوی دو تیم، تیم مهاجم را به لاک دفاعی فرو ببرد به این خاطر که برتری با یک گل در این بازی هم به معنی خوشبختی است.

منبع: ورزش سه کد خبر 507545

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جام حذفی استقلال تهران دربی تهران بازی پرسپولیس و استقلال مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی پنالتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و مس رفسنجان گفت: بازی بسیار مهمی در برابر صنعت نفت داریم و اگر بدنبال شرایط بهتر در جدول هستیم باید امتیاز کامل این بازی را بدست بیارویم.
این بازی برای تیم صنعت‌نفت حیاتی است و بی‌درنگ بازی هجومی را در دستور کار خواهند داشت و در برابر این تیم باید باهوش بازی کنیم و انضباط را در کار داشته باشیم.
امیدواریم بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند من اعتقادی به بازی دفاعی ندارم و قطعا بازی دفاعی نمی‌کنیم و صرفا کار دفاعی نخواهیم کرد در ۱۲ بازی که در مس رفسنجان حضور دارم آمار موقعیت سازی و گل‌زنی خوبی داشتیم.
در بازی فردا فرشید باقری محروم و مهدی ترکمان مصدوم است و در بازی حضور نخواهند داشت.
سرمربی مس رفسنجان در خصوص فوتبال خورستان گفت: باید از دیدگاه قدیمی بیرون بیاییم، زیرا نگاه کردن به بومی گرایی از فوتبال دور شده است، خوزستان قبلا تکنیکی و استان اول کشور بود ولی اکنون شمالی‌ها بدلیل تغییر کردن سبک فوتبال استان اول کشور است.
در هیات مدیره صنعت‌نفت شرایطی بوجود آمد که نتوانم به این تیم بیایم، فوتبال احتیاج به برنامه ریزی دارد.
تیم فوتبال مس رفسنجان فردا از هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان صنعت‌نفت آبادان است.

دیگر خبرها

  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • تغییر محاسبات منطقه با قدرت بازدارندگی ایرانی
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی