Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@22:44:10 GMT

پرسپولیس-استقلال دقیقه 80 بدون گل مساوی

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۵۱۶۸

صدای ایران- در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، پرسپولیس و استقلال در نود و ششمین داربی تهران به مصاف هم رفتند.

با توجه به برگزاری این دیدار در چارچوب مسابقات جام حذفی، یکی از دو تیم باید در طول وقت‌های معمول یا اضافه یا ضربات پنالتی به پیروزی برسد.  نیمه اول

به محض شروع بازی، مرادمند و سرلک برای تصاحب توپ برخوردی داشتند که فغانی بعد از اعلام خطای مرادمند در دقیقه دوم مسابقه به این بازیکن کارت زرد داد و ۲۰ دقیقه بعد خطای مغانلو روی مرادمند منجر به کارت زرد برای این بازیکن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تنها موقعیت جدی این دیدار ضربه ایستگاهی مهدی ترابی در دقیقه  ۲۷ و در ادامه شوت احسان پهلوان بود که توسط حسین حسینی دفع شد و در ادامه باز هم بازی به میانه های میدان منتقل شد. 

بازی بیش از اینکه موقعیت خطرناک داشته باشد، در میانه میدان و با برخوردهای پرتعداد دنبال شد. با توجه به حذفی بودن مسابقه، هیچ یک از دو تیم تمایلی به افزایش ریسک و انجام حملات پردامنه نداشتند تا از هرگونه ضد حمله احتمالی جلوگیری کنند. 

نیمه دوم

خطرناک ترین موقعیت بازی در دقیقه ۵۰ خلق شد که امید عالیشاه در موقعیت تک به تک از گوشه محوطه شش قدم توپ را به کرنر کنار دروازه زد.

دو برخورد عارف غلامی با وحید امیری و امید عالیشاه در پنج دقیقه نخست نیمه دوم باعث تشدید مصدومیت این بازیکن و در نتیجه تعویض او با محمد دانشگر در دقیقه ۵۳ شد. 

استقلال هم در دقیقه ۵۴ صاحب موقعیت نسبتا خوبی شد که پاس رو به عقب غفوری و ضربه آرش رضاوند خوب نبود و به آسمان رفت. در دقیقه ۵۷ مهدی قایدی شانس خود را امتحان کرد که شوت فنی او از گوشه محوطه جریمه خوب نبود و با اختلاف از کنار دروازه بیرون رفت. 
موقعیت های خطرناک بازی
به محض شروع بازی، مرادمند و سرلک برای تصاحب توپ برخوردی داشتند که فغانی بعد از اعلام خطای مرادمند در دقیقه دوم مسابقه به این بازیکن کارت زرد داد و ۲۰ دقیقه بعد خطای مغانلو روی مرادمند منجر به کارت زرد برای این بازیکن شد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، وحید امیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شهریار مغانلو (۲۳).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند (کارت زرد ۲)، عارف غلامی، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری   در حال بروز رسانی..

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال دربی کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد

به گزارش ورزش سه، ابولفضل جلالی فول بک خلاق استقلال که در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ قرار دارد در بازی با تراکتور نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه حریف خلق کند و سبک بازی و حساسیت مسابقه دلیل اصلی این اتفاق بود.

جلالی در بازی‌های پیشبین استقلال زمانی که بازیکنان استقلال در محوطه جریمه استقرار دارند و جایگیری انجام دادند با اضافه شدن از خط دفاع و دریافت توپ در سمت چپ آن هم در حال حرکت با توپ ارسال روی دروازه را انجام می‌دهد و همین موضوع باعث بهم ریختگی خط دفاعی حریف و خلق موقعیت روی دروازه رقبا می‌شود، او در بازی شمس آذر با همین روش مهرداد محمدی را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و گل اول استقلال به ثمر رسید.

حساسیت دیدار تراکتور و استقلال باعث شده بود که دو تیم با فشردگی بیشتری در خط هافبک و دفاع حضور داشته باشند و همین مسئله فضای کمتری در اختیار مهاجمان استقلال قرار داده بود، همچنین مدافعان این تیم برای فرار از یارگیری مستقیم به عقب باز می‌گشتند و حرکات انفجاری ابوالفضل جلالی در این مسابقه راه به جایی نبرد.

رقیب اصلی جلالی، ریکاردو آلوز هم در این مسابقه در خلق موقعیت چندان موفق نبود و نتوانست پاس گل به نام خودش ثبت کند تا همچنان هر دو بازیکن با 9 و 8 بازیکن در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ قرار بگیرند و روبرتو تورس با پاس گلی که مقابل مس رفسنجان ارسال کرد با 6 پاس گل یک قدم به آنها نزدیک شود.

جلالی در چهار بازی متوالی برای استقلال پاس گل ارسال کرده بود و این مسابقه پایانی بود به روند فوق‌العاده او و باید دید در هفته‌های آینده چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • تراکتور و استقلال به دنبال مساوی بودند