Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنالتی ها

 

دقیقه ۲۴ وقت اضافه: ارسال کرنر قایدی از چپ نزدیک بود با ضربه سر و گل بخودی کنعانی‌زادگان همراه شود اما با اقبال بلند مدافع پرسپولیس توپ به بیرون رفت.

دقیقه ۱۵ وقت اضافه: ارسال کرنر عالی و ضربه سر ارسلان در فرصت ایده آل می‌توانست طلسم دروازه ها را بشکند اما توپ به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴ وقت اضافه: پاس توی در عالی مهدی‌پور به قایدی این مهاجم سرعتی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما دخالت سیامک نعمتی و خروج لک او را ناکام گذاشت و توپ به کرنر تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۱۱ وقت اضافه: نفوذ عبدی به داخل محوطه جریمه و ارسال کوتاه او به شش قدم با ضربه سر شیرجه‌ای آل‌کثیر همراه شد اما توپ او به تیر عمودی خورد و به زمین برگشت.

دقیقه ۶ وقت اضافه: ارسال قایدی از جناح راست استقلال روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر یزدانی پیش تاخته از بالای دروازه راهی خارج زمین شد.

دقیقه ۲ وقت اضافه: ارسال مورب ترابی روی یک ضربه ایستگاهی از جناح چپ، روی تیر دوم فرود آمد و مهدی عبدی مقابل دروازه فرصت داشت توپ را از سه متری وارد دروازه حسینی کند اما ضربه نهایی او آسمان را شکافت!

 

دقیقه ۹۲: استقلال بعداز رد و بدل کردن بیش از ۲۰ پاس توپ را در فاصله ۲۸متری از دروازه به قایدی رساند که شوت مهاجم گلزن استقلال با اختلاف کم از تیر عمودی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه پرسپولیس در موقعیتی عالی نصیب استقلال شد که ضربه مهدی قایدی را حامد لک دور کرد.

دقیقه ۵۰: امید عالیشاه در محوطه جریمه استقلال توپی را پشت شش قدم از وحید امیری گرفت که ضربه بی‌دقت او با فاصله به اوت رفت‌. در این صحنه عارف غلامی به شدت مصدوم شد و اجبارا با دانشگر تعویض شد.

دقیقه ۲۷: فرار وحید امیری از چپ با خطای شارژ عارف غلامی، یک خطا پشت محوطه نصیب پرسپولیس کرد. ارسال ترابی به دهانه دروازه در شلوغی خطرناک بود اما حسینی توپ را سرانجام با کف دست دور کرد.

دقیقه ۲۱: مغانلو در جنگ برای تصاحب توپ ارسالی با دست به صورت مرادمند ضربه زد که یک کارت زرد گرفت.

دقیقه ۱۵: در حالی که فرجی توپ هوایی را با ضربه سر دور کرد ، حرکت عجیب و رزمی ارسلان مطهری و ضربه کف پای او به کمر مدافع پرسپولیس می‌توانست جریمه سنگینی داشته باشد که فغانی تنها به اعلام خطا با تاخیر زیاد بسنده کرد.

دقیقه۲: تکل خشن مرادمند روی مچ پای سرلک ، فغانی را مجبور به بیرون کشیدن اولین کارت زرد مسابقه کرد.

 

نود و ششمین شهرآورد پایتخت بین دو تیم پرهوادار استقلال و پرسپولیس در چارچوب جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم استقلال که در لیگ شانس چندانی برای قهرمانی ندارد و از رقیب دیرینه و صدرنشین خود فاصله گرفته است، تمام برنامه‌های خود برای کسب جام را در این بازی خلاصه می‌بیند.

 

ترکیب استقلال:  سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری 

 

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، وحید امیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه (کاپیتان) و شهریار مغانلو

 

تیم مجیدی که در بازی‌های اخیر به رغم اختلافات با مدیریت باشگاه و نمایش‌های نه چندان دلچسب برنده مسابقات بوده است، حالا به مهمترین دیدار فصل رسیده است که تکلیف بسیاری از مسائل را روشن خواهد کرد. استقلال سه هفته مانده به پایان لیگ سهمیه آسیایی اش را هم گرفته است و دغدغه صعود به لیگ قهرمانان آسیا را ندارد.

در مقابل پرسپولیس با مصدومیت‌ پیاپی ستاره های موثرش دست به گریبان بوده اما با اختلاف دو امتیازی در جدول لیگ، به سوی کسب پنجمین قهرمانی پیاپی پیش می‌رود و جام حذفی را برای ثبت دبل قهرمانی می‌خواهد.

هر دو تیم اسیر مشکلات شدید مالی و مدیریتی هستند و در اثر تحریم ها نتوانستند مطالبات خود را از نهادهای بین‌المللی وصول کنند. قضاوت این مسابقه را سرشناس ترین داور کنونی آسیا یعنی علیرضا فغانی برعهده دارد که دو روز پیش از استرالیا به ایران برگشته است. او این راه طولانی را بعداز دو سال مهاجرت پیموده تا هفتمین بازی اش را بین دو تیم سوت بزند.

این مسابقه ، چهارمین دربی پیاپی دو تیم بدون تماشاگر است که همچنان ورود تماشاگر به دلیل شیوع ویروس کرونا ممنوع است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کرونای دلتا بحران آب طالبان موج پنجم کرونا دربی ۹۶ ترکیب پرسپولیس استقلال و پرسپولیس ترکیب استقلال جام حذفی کرونای دلتا بحران آب طالبان موج پنجم کرونا ضربه سر وقت اضافه دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...

پرسپولیس در جام حذفی باخت و از گردونه مسابقات کنار رفت. یک دیدار جذاب و پرگل که ۱۲۰ دقیقه تماشاگران را در هیجان نگه داشت و سرانجام در ضیافت پنالتی بلیط صعود به میزبان رسید.

حذف پرسپولیس به عنوان مدافع قهرمانی آنقدر اتفاق مهمی بود که روی خیلی از اخبار و حواشی سایه بیندازد، اما وقتی که غبار هیجان بخوابد، وظیفه کارشناسان است که حقایق بازی را ببینند و آنالیز کنند.

در این مسابقه پرسپولیس ضعف‌های عجیب و غریبی داشت، اما بازیکنان درخشانی هم داشت. بازیکنانی مثل آل‌کثیر و اورونوف که در همان دقایق ابتدایی نیمه اول تیم مهمان را دو گل پیش انداختند. عیسی در وقت اضافه هم دوباره گل زد.

این روز‌ها خیلی‌ها از کیفیت کار مربی برزیلی پرسپولیس صحبت می‌کنند. آشکارا سبک بازی این تیم تغییر کرده و دیگر نسبت به زمان گل‌محمدی با تیم محتاطی طرف نیستیم. تیمی که بعد از زدن هر گل به فکر زدن گل‌های بعدی است و، چون به حمله فکر می‌کند، در دفاع هم زیاد غافلگیر می‌شود.

همه این حرف‌ها تکراری است، اما یک حقیقت پنهان هم دارد. اینکه هر مربی سیستم و روش بازیش را بر اساس داشته‌هایش طراحی می‌کند. تصور کنید اگر همین دو بازیکن در اختیار یحیی گل‌محمدی بودند چقدر می‌توانست در نتایج این تیم و سرنوشت نیمکت پرسپولیس موثر باشد!

بدون شک داشتن همین دو بازیکن یعنی عیسی و اورونوف در دور رفت می‌توانست چنان تغییری ایجاد کند که یحیی گل‌محمدی حالا حالا‌ها امپراطور سرخ باقی می‌ماند. به خصوص در شیوه بازی تیم یحیی که خط دفاعی سر و سامان بهتری داشت و گل زدن به این تیم سخت بود.

در این سال‌ها تیم یحیی اکثر مواقع وقتی گل اول را می‌زد و جلو می‌افتاد، برنده بازی بود و هر زمانی این تیم از داشتن یک بازیکن تمام کننده و گلزن رنج می‌برد پرسپولیس هم به دردسر می‌افتاد. فقط فرض کنید حتی یکی از این دو بازیکن در تیم یحیی حضور داشتند که فرصت‌های بالای ۷۰ درصدی را همیشه گل می‌کنند، آن وقت الان چقدر همه چیز تفاوت داشت!

 

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • با این لگد قلب آرسنالی‌ها ایستاد! (عکس)‏
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد