Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@22:20:44 GMT

دربی ۹۶ به نام فرهاد مجیدی

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۵۳۳۸

دربی ۹۶ به نام فرهاد مجیدی

فرارو: استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی موفق شد پرسپولیس را در ضربات پنالتی شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود. شاگردان فرهاد مجیدی، بعد از برتری برابر پرسپولیس در جام حذفی فصل گذشته، برای دومین بار متوالی سرخ‌های تهرانی را از جام حذفی کنار راندند.

به گزارش فرارو، اگر پرسپولیس در لیگ برتر راه قهرمانی را فرا گرفته به نظر می‌رسد توانایی بردن استقلال در جام حذفی را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یحیی گل محمدی که فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی به استقلال باخته بودند علاقه زیادی داشتند انتقام آن شکست را بگیرند، ولی استراتژی فرهاد مجیدی در به کار انداختن ستاره‌های پرسپولیس کارگر افتاد و نهایتا، این استقلال بود که با مربی جوانش موفق شد برای دومین فصل پیاپی پرسپولیس را گردونه رقابت‌ها حذف کند.

البته استقلال با برتری در این بازی در مجموع بازی‌های جام حذفی هم از رقیب دیرینه پیش افتاد و توانست برای سومین بار پرسپولیس را شکست دهد. این بازی پنجمین تقابل دو تیم در جام حذفی بود که تعداد برد‌های استقلال یکی بیشتر از پرسپولیس شد.

نهایتا، اما فرهاد مجیدی با برتری در دربی ۹۶ تهران، برای دومین بار در ضربات پنالتی پرسپولیس را شکست داد و موفق شد تیمش را راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی کند. او وعده آوردن یک جام در این فصل را به استقلالی‌ها داده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی دربی استقلال پرسپولیس فرهاد مجیدی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!

طرفداری| پرسپولیس و استقلال با هفت جام قهرمانی پرافتخارترین تیم‌های تاریخ جام حذفی کشور محسوب می‌شوند.

آبی و قرمز نه تنها پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند بلکه فصل گذشته به فینال این مسابقات رسیده بودند که در آن دیدار پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک استقلال را شکست داد و مثل رقیب دیرینه برای هفتمین بار قهرمان این مسابقات شد. عجیب اینکه دو تیم پرطرفدار پایتخت امسال خیلی زودتر از حد تصور از گردونه رقابت‌ها حذف شدند و فرصت‌ را در اختیار سایر تیم‌ها از جمله ۷ تیم شهرستانی و یک تیم تهرانی یعنی هوادار قرار دادند. 

استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی در رفسنجان مغلوب مس این شهر شد و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی به آلومینیوم اراک باخت تا هر دو تیم مطرح کشور از رسیدن به یک چهارم نهایی محروم شوند. پرسپولیس و استقلال به نوعی رقبای خود را دست کم گرفته و تصور کردند که به راحتی می‌توانند در رفسنجان و اراک پیروز شوند اما این اتفاق رخ نداد و شگفتی‌های بزرگی در جام حذفی رقم خورد. استقلال تا به حال ۱۳ بار به فینال رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کرده که حاصل آن ۷ قهرمانی بوده و پرسپولیس هم از ۹ حضور در فینال این تورنمنت مثل استقلال صاحب ۷ جام شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم