Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@11:16:20 GMT

گازرسانی به هفت روستای چالدران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۵۴۵۸

گازرسانی به هفت روستای چالدران آغاز شد

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی در این مراسم که با حضور نماینده مردم چالدران در مجلس، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستانی و استانی برگزار شد اظهار داشت: برای گازرسانی به این روستاها ۴۰ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام خواهد شد. علیرضا شیخی افزود: ۱۵۰ میلیارد ریال برای گازرسانی به این روستاه اعتبار پیش بیتی شده است که انتظار می رود در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۸ روستای این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مندند و ۲۹ روستا نیز در دست گازرسانی است.

شیخی ضریب نفوذ گاز در میان خانوارهای روستایی چالدران را ۵۰ درصد اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۴۸ روستای چالدران از نعمت گاز بهره مند هستند که تا پایان امسال این تعداد به ۸۴ روستا خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی اضافه کرد: بعد از اتمام گاز رسانی به روستاهای در دست اجرای این شهرستان، میزان برخورداری خانوارهای روستایی چالدران از نعمت گاز به ۷۲ درصد می‌رسد.

چالدران یکی از شهرستان‌های محروم کشور در شمال آذربایجان غربی واقع شده است.

برچسب‌ها شرکت گاز استان آذربایجان غربی آذربایجان غربی چالدران گاز رسانی نفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت گاز استان آذربایجان غربی آذربایجان غربی چالدران شرکت گاز استان آذربایجان غربی آذربایجان غربی چالدران گاز رسانی نفت آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، غلامحسین عماری در جلسه بررسی فعالیت های شرکت آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه افزود: این شهرستان حدود ۳۱ درصد جمعیت آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده و ۶۱۱ روستای دارای کد آبادی دارد.

وی اضافه کرد: از کل روستاهای شهرستان ارومیه ۴۵۵ روستای برخوردار تحت پوشش آب و فاضلاب بوده که ۸۲ درصد جمعیت را شامل شده و ۱۰۱ روستای برخوردار غیر تحت پوشش نیز در این شهرستان وجود دارد که ۱۶ درصد جمعیت روستایی را شامل می شود.

فرماندار ارومیه ادامه داد: همچنین ۵۲ روستای باقی مانده با جمعیتی در حدود ۱.۲ درصد غیر برخوردار هستند. عماری درخصوص وضعیت مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آب و فاضلاب شهرستان ارومیه اظهار کرد: از سه پروژه این سفر با مبلغ اعتباری یک هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال، پروژه های مدول سوم تصفیه خانه ارومیه و خط انتقال پساب به دریاچه تکمیل شده و به اتمام رسیده است.

وی گفت: پروژه تکمیل سامانه آبرسانی و تأمین آب شرب اضطراری شهر ارومیه نیز در دست پیگیری جهت اقدام قرار دارد. وی به بررسی مصوبات سفر استاندار آذربایجان غ ربی به شهرستان ارومیه نیز پرداخت و افزود: این سفر ۱۷ مصوبه داشت که سه مورد تکمیل شده، ۱۱ مصوبه در حال اجرا بوده و۲ مصوبه در دست پیگیری جهت اجراست.

فرماندار ارومیه اظهار کرد: یک مصوبه نیز به علت عدم تخصیص اعتبار راکد باقی مانده است. وی اضافه کرد: در مجموع پیشرفت مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان ارومیه حدود ۵۸ درصد برآورد می شود.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی