Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن استقلال اعلام کرد که در پایان فصل از این تیم جدا می شود.

سیاوش یزدانی پس از برتری استقلال در دربی 96 اظهار داشت:

ابتدا به هواداران مان تبریک می‌گویم، این کمترین هدیه‌ای بود که می‌توانستیم به آنها بدهیم. دو تیم قدرتمند با هم بازی داشتند و خوشحالم که بازی را بردیم. 

به گزارش طرفداری؛ وی ادامه داد:

دوست دارم در این چند بازی آخر نیز هدیه خوبی به هواداران بدهم و دینم را ادا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع استقلال در مورد اینکه شرایط خوبی در این فصل داشته، عنوان کرد:

اوایل که به استقلال آمدم با مشکلات زیادی از لحاظ پزشکی روبرو شدم و دوست دارم  با ادامه روند فعلی با خاطره خوبی از این تیم جدا شوم.

یزدانی در پاسخ به این سوال که با این صحبت‌ها احتمال دارد از استقلال جدا شود، گفت:

نمی‌دانم، شاید. هواداران درک کنند که در این دو سال خیلی سختی کشیدم. دوست دارم آنها بدانند که منِ سیاوش یزدانی چقدر در این دو سال پول گرفتم و چه شرایطی دارم.

اخبار داغ 

فیلم منشوری سارا و نیکا با پسر فامیل! / باز هم حاشیه + عکس ها برترین های قرن با علی فتح الله زاده: از علی پروین معذرت می خواهم؛ این روزها سلطان ها خطرناک شده اند! تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 95 تقابل استقلال و پرسپولیس پیوستن جهانبخش به فاینورد قطعی است رونمایی از پیراهن دوم بارسلونا برای فصل 22-2021 / عکس استقبال هواداران تیم ملی ایتالیا از برناردسکی در حاشیه مراسم ازدواج او / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

برخلاف سال‌های گذشته، هواداران استقلال به جای پشت دروازه در ضلع شرقی طبقه دوم ورزشگاه یادگار امام مستقر شدند تا دقیقا بالای سر هواداران تیفوسی تیم تراکتور نشسته باشند.

در این شرایط انتظار می‌رفت که بازی بی حاشیه دنبال شود، اما ناگهان در بین دو نیمه پرتاب متقابل سنگ و صندلی به یکدیگر انجام شد و البته بعد از یک تبادل آتش کوتاه، همه چیز به صحنه صلح قبلی بازگشت.

در ابتدای بازی هم هواداران تراکتور در سکو‌های تی تی، با بادکنک بازی شرایط جالبی را رقم زدند و این در حالی بود که وزش باد، بادکنک‌های قرمز را به سوی طرفداران استقلال بُرد.

همچنین هواداران تراکتور با پرچم‌های بزرگ و آتش بازی خاص، تلاش خود را کردند تا در روزی که سکو‌های استادیوم یادگار پر نشده بود، شرایط را به سود تیمشان رقم بزنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • تشویق سید حسین حسینی از سوی هواداران استقلال / فیلم
  • روایت سیاوش اردلان از حضور اپوزیسیون کنار نیروهای پلیس آمریکا برای سرکوب دانشجویان
  • این عکس‌های حسن یزدانی جهانی شد |‌ تصاویر
  • (عکس) این تصاویر از حسن یزدانی جهانی شد
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • وضعیت تلخ اقتصاد ایران در خاطره‌گویی فوتبالیست سابق در تلویزیون | فیلم
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم