Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، به تازگی مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک، در پستی اعلام کرد که فیس بوک برنامه‌های جدیدی را برای سرمایه گذاری بیش از ۱ میلیارد دلاری در راستای ایجاد انگیزه در محتوای فیس بوک و اینستاگرام ایجاد خواهد کرد. به نظر می‌رسد این شرکت در تلاش است تا خالقان را از این طریق نگه دارد و کاربران را به سمت سیستم عامل‌های خود بکشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمایه گذاری فیس بوک روی خالقان محتوا

این شرکت اعلام کرد: "ما می‌خواهیم بهترین پلتفرم‌های دنیا را برای میلیون‌ها خالق محتوا ایجاد کنیم. به همین منظور ما قصد داریم تا بیش از ۱ میلیارد دلار در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم. سرمایه‌گذاری ما روی تولیدکنندگان محتوا چیزی جدیدی نیست، اما ما بسیار هیجان‌زده هستیم که می‌توانیم این کار را بیش از پیش گسترش دهیم. به‌زودی شما را در جریان جزئیات بیشتر آن قرار خواهیم داد. این سرمایه‌گذاری، شامل برنامه‌های تشویقی جدیدی خواهد بود که به خالقان برتر محتوا که از ابزار‌های خلاقانه خود استفاده کرده باشند پرداخت خواهد شد. ما همچنین بودجه‌هایی برای تولیدکنندگان محتوا در نظر گرفته ایم تا به راحتی بتوانند محتوا‌های موردنظر خود را تولید کنند. هدف ما کمک کردن به خالقان بیشتری است تا بتوانند موفقیت‌های مستمر و طولانی مدتی را برای اپلیکیشن‌های ما به ارمغان بیاورند. "

اولین دور تشویق برای کاربران اینستاگرام فقط با دعوت ارائه می‌شود. سازندگان تشویق می‌شوند که تبلیغات IGTV را در ویدئو‌های خود قرار دهند و همچنین می‌توانند با دستیابی به نقاط علامت گذاری در لایو خود پاداش دریافت کنند. یک جایزه هم برای Reels در تابستان در نظر گرفته شده که در آن سازندگان می‌توانند برای ارسال Reels پاداش بگیرند.

فیس بوک و اینستاگرام تحت تاثیر رشد چشمگیر تیک تاک در سال‌های اخیر قرار گرفته اند. فیس بوک امیدوار است که با تشویق کاربران و خالقان محتوا برای ایجاد محتوا برای پلتفرم‌های این شرکت، از عرصه رقابت جا نماند.

بیشتر بخوانید

کاربران فیس بوک و اینستاگرام هر روز فقیرتر می‌شوند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیس بوک پلتفرم اینستاگرام شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!
  • یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد! | تصاویر
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • کمک 500 میلیارد دلاری چین به پروژه شهر هوشمند نئوم
  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد