Web Analytics Made Easy - Statcounter

«احمدرضا احسانی» روز جمعه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به تازگی با پیگیری رئیس کمیسیون بودجه و دستور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور این اعتبار برای موزه هنرهای معاصر در نظر گرفته شد.

وی اضافه کرد: این پروژه اکنون پنج و نیم میلیارد تومان اعتبار دارد و امیدواریم با ۱۰ میلیارد تومانی که اختصاص یافته این پروژه به اتمام برسد و سپس برای تجهیز آن اقدام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: پروژه موزه هنرهای معاصر همدان سال ۹۸ و با پیگیری جدی مسئولان بعد از ۶ سال وقفه، دوباره شروع به کار کرد که روند اجرای آن براساس برنامه و اعتبارات پرداختی، مطلوب و قابل قبول است.

احسانی با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی این طرح در سال ۹۸ حدود ۱۶ درصد بود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر این پروژه بیش از ۵۰ درصد پیشرفت دارد و پیش‌بینی می‌شود در صورت تأمین اعتبارات موردنیاز، بخش عمده پروژه به زودی تکمیل و به سرانجام برسد.

او با تاکید بر اینکه بهره‌برداری از موزه هنرهای معاصر یکی از اقدامات درخشان حوزه فرهنگ و هنر استان همدان است، تصریح کرد: برای اتمام و تکمیل این پروژه به حمایت بیش از پیش مسئولان استان و کشور در تامین بودجه نیاز داریم که امیدواریم روند حمایت از فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر در استان همچنان ادامه یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: موزه هنرهای معاصر بعد از تکمیل و تجهیز به یکی از زیباترین و مجهزترین موزه های کشور تبدیل خواهد شد به نحوی که شایسته مردم فرهنگی و هنردوست استان باشد.

به گزارش ایرنا، ساخت موزه هنرهای معاصر همدان از ۱۲ سال پیش و در مجاورت تپه مصلای شهر در زمینی به وسعت هشت هزار مترمربع و زیربنای ۶ هزار مترمربع آغاز شد.

این موزه شامل بخش های مختلفی از جمله امور هنری، واحد اداری، کتابخانه، واحد سمعی و بصری، خدمات نمایشگاهی، گنجینه و آرشیو آثار هنری، دبیرخانه دائمی، نمایشگاه و فروشگاه کتاب است.

برچسب‌ها همدان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اعتبارات موزه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اعتبارات همدان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اعتبارات موزه موزه هنرهای معاصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلس فرهنگی تهران تهیه می شود

تین نیوز

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی گفت: ایجاد شبکه خانه موزه ها و تهیه اطلس فرهنگی شهر تهران دو پروژه ای هستند که در چارچوب برنامه ریزی کلان اجرا می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سیدمحمد ناظم رضوی با تاکید بر اینکه پروژه مرمت و تبدیل به موزه «پرواز» آشیانه پرواز قلعه مرغی که اولین فرودگاه شهر تهران است را در سال گذشته آغاز کردیم، گفت: در فاز اول این پروژه بحث مرمت اضطراری مطرح است که در این راستا سازه هایی که بیش از ۱۰۰ سال قدمت تاریخی دارند و آسیب دیده اند را مرمت می کنیم. پس از تکمیل مرمت اضطراری بحث تبدیل این آشیانه به موزه پرواز را خواهیم داشت.

ناظم رضوی با اشاره به اینکه پروژه البرز لشگرک نیز یکی از پروژه هایی است که سال هاست در دستور کار شرکت توسعه فضاهای فرهنگی قرار دارد، خاطرنشان کرد: با دستور شهردار و همکاری بخش های مختلف شهرداری به خصوص در بحث های مالی، عملیات مرتبط با تکمیل فضای تجاری این پروژه به پایان رسیده است و به زودی مجموعه البرز لشگرک به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه ۲ پروژه در دستور کار شرکت توسعه فضاهای فرهنگی قرار دارد، بیان کرد: برنامه ریزی عملیاتی برای فضاهای فرهنگی شهر تهران با همکاری مرکز مطالعات، ایجاد شبکه خانه موزه ها و تهیه اطلس فرهنگی شهر تهران دو پروژه ای هستند که در چارچوب برنامه ریزی کلان برای آینده زیرساخت های فرهنگی شهر تهران اجرا می شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می شود
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • گردآوری دانشنامه شیراز در هفت جلد
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است