Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم امامی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبارات سفر ریاست جمهوری نیز طی روزهای اخیر به استان ابلاغ شده و انتظار داریم سهم شهرستان از محل این اعتبارات که به صورت تخصیص کامل می باشد در حد و اندازه و شایسته ظرفیت شهرستان تعیین و در جهت توسعه و رونق و تامین زیر ساخت‌های تولید ابلاغ شود.

فرماندار پارس آباد همچنین با اشاره به فصول اعتباری گفت: اولویت توسعه شهرستان از تک محور کشاورزی به سه محور کشاورزی ، صنعت و گردشگری تغییر یافته و با رویکرد اشتغال و سرمایه گذاری و تامین زیر ساخت‌های گردشگری و صنایع تبدیلی تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی همچنین از پیش‌بینی اعتبارات خوب در حوزه آب شرب روستایی و عشایری ، راه روستایی و چهار بانده دراین شهرستان خبر داد و گفت: اعتبارات هزینه‌ای طی سال گذشته و امسال بی‌نظیر خواهد بود.

شهرستان پارس آباد در شمال  اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها پارس آباد مغان طرح های عمرانی استان اردبیل اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارس آباد مغان طرح های عمرانی استان اردبیل پارس آباد مغان طرح های عمرانی استان اردبیل اعتبارات پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: برای تکمیل تملکات بازارچه میوه و تره‌بار به میدان شهید مطهری، ۵۰ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد.

محسن صادقی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به بهسازی بازار تره‌بار در میدان مطهری، اظهار کرد: سال گذشته عمده تملک این بازارچه انجام شده و حدود ۶۵۰ مترمربع از فضای میدان قدیمی‌تر باقی‌مانده که برای رفع مشکل نقدینگی سازمان، شورای شهر ۵۰ میلیارد تومان به این طرح اختصاص داده است و امسال تملک این بازار به اتمام می‌رسد.

وی افزود: با پیگیری سازمان و شورای شهر این مبلغ در قالب یک وام از بانک شهر به سازمان پرداخت و برای تکمیل تملک از آن استفاده شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ در راستای اجرای این پروژه، سازمان میادین ۸۹ غرفه به متراژ ۱۵۹۵ مترمربع را با صرف هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۵۰ میلیارد ریال تملک کرده است.

صادقی امینی با اشاره به تدوین دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات سازمان، اضافه کرد: برای نخستین‌بار تعرفه عوارض و بهای خدمات سازمان در قالب یک دفترچه و مشتمل بر بندهای متعدد با همکاری فرماندار و هیئت تطبیق فرمانداری مصوب شد.

وی گفت: تدوین این دفترچه بر نقش‌آفرینی بیشتر سازمان میادین در حوزه‌های مختلف کمک زیادی می‌کند به نحوی که در چهار سیاست اصلی سازمان که شورای شهر برای سازمان مصوب کرده است از جمله هوشمندسازی، تکمیل شبکه توزیع و تنظیم بازار اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

کد خبر 749092

دیگر خبرها

  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار