Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی، صنعتی و شهرک‌های صنعتی شهرستان بروجن به ریاست مسعود ملکی فرماندار و با حضور نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود ملکی فرماندار بروجن با اشاره به اینکه ۴۴ درصد صنعت استان چهارمحال و بختیاری در این شهرستان واقع شده است اظهار داشت: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان افزون بر ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای فصل صنعت و معدن مصوب شده است.

بیشتر بخوانید

۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی به بخش بلداجی اختصاص یافت

او با بیان اینکه طی چند سال اخیر نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان در حوزه برق این شهرستان سرمایه گذاری شده است گفت: در سال جاری توسعه پست سفیددشت، جانمایی پست جدید منطقه سفیددشت، احداث پست ۲ شهرک صنعتی بروجن و توسعه زیر ساخت‌های برق در شهرک‌های صنعتی سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

ملکی اضافه کرد: با صرف اعتباری افزون بر ۴۵ میلیارد ریال، سیستم استحصال پساب تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی بروجن ارتقا یافت.

او ادامه داد: با نصب تجهیزات پیشرفته تا ۷۰ درصد از انتشار بوی نامطبوع فاضلاب جلوگیری شده است.

گفتنی است در پایان این جلسه با حضور فرماندار، نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی دیگر از مسئولان از واحد تولید مخازن کمپوزیتی پویا بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد های تولیدی تملک دارایی های سرمایه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیرکل جهاد کشاورزی استان درهمایش جهش تولید در دیمزار‌ها گفت: بروجن از شهرستان برتر استان در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها است.
برزگر افزود: اجرای آموزش‌های لازم در مراحل کاشت داشت و برداشت، تحویل ادوات نوین کشاورزی و تجلیل از کشاورزان برتر در سطح استان از اهداف همایش جهش تولید در دیمزار‌ها است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند