Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، با ثبت نزدیک به ۳۹ هزار مورد جدید ابتلا به کرونا در هند ظرف ۲۴ ساعت گذشته، شمار موارد ابتلا به کرونا در این کشور از مرز ۳۱ میلیون نفر گذشت.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت هند، ۳۸ هزار و ۹۴۹ مورد جدید ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته در این کشور به ثبت رسیده که با احتساب این آمار، شمار موارد ابتلا به ۳۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۲ میلیون نفر رسید. این در حالی است که ۵۴۲ مورد جدید مرگ و میر در این کشور به ثبت رسید که با این حساب، شمار قربانیان کرونا در این کشور به ۴۱۲ هزار و ۵۳۱ نفر رسید.

کارشناسان بهداشتی هشدار داده اند افرادی که از دستورالعمل‌ها در ارتباط با کرونا پیروی نمی‌کنند، احتمالا سبب افزایش موارد ابتلا شوند.

در راستای واکسیناسیون علیه کرونا، تا کنون ۳۹۰ میلیون دوز واکسن تزریق شده، اما همچنان بسیاری از شهر‌های هند از کمبود واکسن سخن می‌گویند.

گفتنی است روز گذشته نیز وزارت بهداشت هند از ابتلای بیش از ۴ هزارنفردیگر به ویروس کرونا خبر داده بود.

وزارت بهداشت هند اعلام کرده بود ۴۱ هزار و ۸۰۶ مورد جدید دیگر در ۲۴ ساعت گذشته به کرونا مبتلا شده اند.

تا کنون نزدیک به ۱۹۰ میلیون نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از ۴ میلیون و ۸۳ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا کرونای هندی میلیون نفر مورد جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب

سردار علی ولیپور گودرزی در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه که ظهر امروز در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، درباره ایمنی خودروها و اقدامات ضروری برای جلوگیری از سرقت خودرو نیز گفت: جلسات مستمری در خصوص ایمنی و امنیت خودروها میان خودروسازان و پلیس آگاهی برگزار شده و همچنان نیز جلساتی در این خصوص برگزار می‌شود. ما در این جلسات موارد و پیشنهادات خود را در مورد ایمنی خودروها و راهکارهای ارتقاء امنیت خودروها ارائه دادیم که یکی از موارد مطرح شده از طرف ما این بود که تمامی خودروها به ردیاب مجهز شوند.

وی ادامه داد:‌ در جلسات مستمر خود با شرکت‌های خودروساز داخلی، نظرات و دیدگاه‌های خود را در این خصوص بیان می‌کنیم و در مواردی هم با توجه به پرونده‌های موجود مواردی از نقص ایمنی خودروها را به خودروسازان منتقل می‌کنیم تا آن را برطرف کنند. البته در همین راستا نیز تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به تفاهمنامه همکاری میان پلیس و یکی از شرکت‌های دانش‌بینان در حوزه ساخت ردیاب گفت: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودروها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودروها است و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.از این رو تاکید پلیس این است که خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند.

وی ادامه داد: همچنین مالکان خودروهای فعلی نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز معتبر خودروی خود را به ردیاب مجهز کنند. علاوه بر آن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیسی نیز ضروری است. استفاده از قفل فرمان، پارک خودرو درمحل‌های دارای روشنایی و تردد و ... از جمله این موارد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دریافت بیمه مسافرتی چه ضرورتی دارد؟
  • تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت