Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رسولی، مدیریت آستان امامزاده روح الله الحسنی (ع) در خصوص چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه اظهار کرد: این دوره از مسابقات همه ساله طی فراخوانی از جانب مرکز قرآنی سازمان اوقاف به صورت فراگیر در کل کشور اعلام خواهد شد و در چهار مرحله شهرستانی، استانی، کشوری و بین المللی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ثبت نام این دوره از مسابقات از اردیبهشت ماه امسال تا ۱۳ خرداد ماه آغاز شده است و شرکت کنندگان گرامی طبق رشته‌های متفاوت قرآنی از تیرماه در مرحله شهرستانی رقابت‌های خود را آغاز کرده‌اند.


حجت‌الاسلام رسولی با بیان اینکه آستان مقدس امامزاده روح الله الحسنی (ع) نیز در رشته‌های حفظ ۵ جز، ۱۰ جز، ۲۰ جز، اذان و قرائت ترتیل در استان تهران، میزبان شرکت کنندگان گرامی است، گفت: این مرحله از مسابقات با توجه به شیوع ویروس کرونا طبق رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید و در رشته‌های حفظ ۵ جز (۱۶ نفر) حفظ ۱۰ جز (۱۷ نفر) حفظ ۲۰ جز (۲۱ نفر) اذان (۱۲ نفر) و قرائت ترتیل (۳۲ نفر) شرکت کردند.

همچنین داوران روز اول مسابقات، آقامحمدی (تجوید)، احمدزرنگار (وقف و ابتدا)، شهروز یادگاری (صوت)، امین رحیمی (لحن)، محمدمهدی بحرالعلوم (صحت حفظ) بودند و در روز دوم مسابقات نیزعلی فربین (تجوید)، کریم دولتی (وقف و ابتدا)، احمد لیالی (صوت)، احمدابوالقاسمی (لحن) و مهدی عباسی (صحت حفظ) به قضاوت پرداختند.


مدیریت آستان امامزاده روح الله الحسنی (ع) با اشاره به اینکه در طی این مسابقات ۳ نفر از هر رشته انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: شرکت کنندگان در مرحله استانی (شهر تهران) که مردادماه برگزار می‌گردد جهت راهیابی به سطح کشوری به رقابت خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام رسولی درباره وجه تمایز این دوره از مسابقات گفت: ویژگی‌های این دوره از مسابقات در امامزاده روح الله الحسنی (ع)، این بود که کارنامه و ریز نمرات شرکت کنندگان به همراه فایل صوتی و تصویری هر کدام از داوطلبین بلافاصله پس از اجرا به آن‌ها تقدیم گردیده است.

یادآور می‌شود که شرکت کنندگان برتر دوره شهرستانی نیز جوایز نقدی به رسم یادبود دریافت خواهند کرد.

کد خبر 5258637 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد ابوالقاسمی سازمان اوقاف و امور خیریه کریم دولتی شهر تهران سازمان اوقاف و امورخیریه حجاب و عفاف فعالیت های قرآنی قرآن حوزه علمیه سازمان تبلیغات اسلامی فضای مجازی امر به معروف و نهي از منكر هیات مذهبی حجت الاسلام محمد قمی عفاف و حجاب ماه ذی الحجة ازدواج انقلاب اسلامی ایران مهدویت امامزاده روح الله الحسنی دوره از مسابقات شرکت کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد از حضور ۵۹ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز سراسر استان در طرح ملی نجات آب (داناب) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد، جواد محجوبی با اشاره به اجرای طرح ملی نجات آب ویژه دانش آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم دوره متوسطه اظهار کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بیش از ۵۹ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز، در ۳۳۹ مدرسه از ۱۴ منطقه استان یزد، در این طرح شرکت کردند.

وی افزود: هفتمین دوره طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) از دهم آبان ۱۴۰۲ در سطح مدارس دوره اول متوسطه سراسر استان آغاز به کار کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد تصریح کرد: با ابتکار سازمان جهاد دانشگاهی (مشاور طرح در استان) در هفتمین سال اجرای این طرح برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین با موضوع آب، تهیه و طراحی ویدئو کلیپ‌های آموزشی، برگزاری مسابقات الکترونیکی از محتوای ویدئو کلیپ‌ها، برگزاری مسابقات سه رشته‌ای و رویداد سما (سپاس مادرانه آب) در دستور کار قرار گرفت.

محجوبی با اشاره به اینکه تمام رویکرد ما در همه مسابقات، موضوعات و محتواهای آموزشی با موضوع آب است، گفت: در مسابقات سه رشته عکاسی، نقاشی و تئاتر کاغذی، مجموع ۱۵۵۰ اثر از دانش آموزان ۳۳۹ مدرسه به دبیرخانه هفتمین دوره طرح نجات آب استان یزد ارسال شد که از این تعداد، ۱۳۲۰ اثر به مراحل پایانی راه یافتند.

وی افزود: برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین از طرح ابتکاری استان یزد در این طرح ملی بوده است.

کد خبر 750727

دیگر خبرها

  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • ۷۱۷ قمی در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم شرکت کردند