Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز به نقل از شبکه «آی آر دی» آلمان نوشت: تعداد افرادی که در سیل شدید در بخش غربی آلمان جان خود را از دست داده اند، به ۸۱ نفر افزایش یافته است.

پلیس منطقه کوبلنز گفت: بیش از ۱۰۰۰ نفر در منطقه نوینهر-اهروایلر مفقود شده اند.

سیل از روز پنجشنبه بخش‌هایی از غرب آلمان را تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارندگی‌های شدید در این منطقه باعث طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب در نواحی مسکونی راینلاند-فالتس و نوردراین-وستفالن شده است. طبق منابع خبری ۴۵ نفر در این مناطق کشته یا ناپدید شده اند.

پیشتر مقامات آلمانی اعلام کرده بودند سیل در بخش‌های غربی این کشور بین ۵۰ تا ۷۰ مفقود بر جای گذاشته است. با این حال، هنوز هیچ نهادی موفق به ارائه آمار دقیق از شمار کشته‌ها و مفقودین نشده است.

جاری شدن سیل در آلمان، علاوه بر تلفات جانی، خسارات گسترده‌ای به ساختمان‌ها و سازه‌های شهری وارد کرده است. بنا بر اخبار منتشر شده ۶ ساختمان بر اثر جاری شدن سیل تخریب شده و بیش از ۲۵ ساختمان آسیب دیده اند.

همچنین سیلاب حجم زیادی از زباله را از فاضلاب‌های شهری خارج و به سطح زمین آورده است که این امر خود به بحران آلودگی و شیوع بیماری دامن می‌زند.

سازمان هواشناسی آلمان اعلام کرده است بارندگی در این منطقه طی روز‌های آینده کم و بیش ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث طبیعی جاری شدن سیل غرب آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، دشمن صهیونیستی سه مورد جنایت علیه ساکنان این منطقه انجام داد که بر اثر آن ۲۶ نفر شهید و ۵۱ نفر نیز مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین افزود: در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۴ هزار و ۶۵۴ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر نیز مجروح شدند.

 پس از گذشت ۲۰۸ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۸ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • سیل شدید در برزیل؛ بیش از ۷۰ نفر مفقود شده‌اند + فیلم
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • توضیح مهم رئیس شورای شهر در مورد بوستان لاله و مفقود شدن یک کارگر در نهر آب منطقه ۱۵
  • پیدا شدن ۲ کوهنورد مفقود در ارتفاعات شملق داورزن
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد