Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت«گازتا یونان» خبر داد احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن چند پسته در آستانه بازگشت به سوپر لیگ یونان قرار دارد.

حاج صفی رابطه نزدیکی با کریم انصاری فرد بازیکن ایرانی آ.اک دارد. به همین خاطر این بازیکن چند پسته در آستانه پیوستن به این تیم قرار دارد.

حاج صفی سابقه بازی برای تیم های پانیونیوس و المپیاکوس را در سوپر لیگ یونان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد

دیدار‌های رفت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا برگزار شد و تیم‌های المپیاکوس یونان و فیورنتینای ایتالیا نیمی از راه صعود به فینال را پیمودند.

تیم استون ویلای انگلیس در ورزشگاه ویلاپارک میزبان المپیاکوس یونان بود که با نتیجه چهار بر دو شکست خورد. المپیاکوس برابر استون ویلا که تنها نماینده فوتبال انگلستان در رقابت‌های اروپایی این فصل و شگفتی ساز لیگ برتر انگلیس است دست به کار بزرگی زد. ایوب الکعبی ستاره این بازی بود و با هت‌تریک خود برد شیرینی را برای نماینده یونان در انگلستان رقم زد و حالا یونانی‌ها با امید‌های بیشتری در خانه به فینال لیگ کنفرانس اروپا می‌اندیشند. البته داگلاس لوئیز هم در دقیقه ۸۴ پنالتی استون ویلا را از دست داد تا این بازی با شاهکار المپیاکوس به پایان برسد.

در دیگر مسابقه، فیورنتینا در فلورانس مهمانش کلوب بروژ را با نتیجه سه بر دو شکست داد. این دیدار در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه تساوی ۲-۲ دنبال می‌شد و به نظر می‌رسید فیورنتینا برد در این بازی حساس در آرتمیو فرانکی را از دست داده است، اما امبالا انزولا در دقیقه ۹۱ موفق به گلزنی برای بنفش‌ها شد. گلی که در بلژیک و دیدار برگشت خیلی به آنها کمک خواهد کرد. البته کلوب بروژ از دقیقه ۶۱، ۱۰ نفره شد.

  باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند
  • فیلسوفان بزرگ دربارۀ «ورزش» چه می‌گویند؟
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • ایران در آستانه پرتاب ماهواره از پایگاه فضایی چابهار
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب را تهدید می‌کند
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان