Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ استراماچونی در خصوص حضورش در الغرافه صحبت هایی را بیان کرده است

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، گفتگوی آندره آ استراماچونی با کالچو مرکاتو را می خوانید:

به محض دریافت پیشنهاد مربیگری از قطر، به اولین چیزی که فکر کردید چه بود؟

مطمئناً تجربه ام در ایران به ذهنم خطور کرد که به لطف آن اطلاعاتم درباره فوتبال آسیا افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کار بسیار خوب در استقلال این فرصت به من داده شد تا مورد توجه باشگاهی تاریخی در یک کشور جاه طلب مثل قطر قرار بگیرم؛ کشوری که در آن مربیان مشهور زیادی حضور دارند و این باعث افتخار من است.

در لیگ قطر مربیانی مثل «ژاوی» و «لوران بلان» هم حضور دارند.

آنها دو نماد فوتبال جهان هستند که صفحاتی از تاریخ فوتبال را نوشته‌اند. این دو مربی عالی لیگ قطر را بهتر از من می‌شناسند و دیدار با آنها باعث افتخار است. همچنین باید از «صبری لموشی» یکی دیگر از آشنایان فوتبال ایتالیا که کارهای بزرگی انجام داده است، یاد کنم.

برداشت شما از شهر دوحه چه بوده است؟

هنوز برای نظر دادن زود است اما می‌توانید ببینید که این یک شهر پیشرفته از همه نظر است. قطر بالاترین درآمد سرانه را در جهان دارد و سطح زندگی در این کشور بسیار بالا است.

از این ماجراجویی چه انتظاری دارید؟

الغرافه یک باشگاه تاریخی است که بعد از یک دوره با شکوه باید دوباره پایه و اساس خود را ایجاد کند و به اوج برگردد. پیام شیخ واضح بود: او می‌خواهد تیم را رشد و رتبه چهارم فصل قبل را ارتقا بدهد یعنی رسیدن به سه تیم بالای جدول. رقابت بسیار شدید است و باید تلاش کنیم فاصله‌ها را کم کنیم، استعدادهای جوان را پرورش بدهیم و در رختکن تاثیرگذار باشیم.

وسلی اسنایدر سابقه بازی در الغرافه را دارد و شما با او در اینترمیلان کار کرده بودید. آیا قبل از امضای قرارداد با وسلی صحبت کردید؟

وسلی یک قهرمان شگفت انگیز است و یکی از ۱۰ بازیکن برتر در ۱۵ سال گذشته. او همچنین یک فرد بزرگ است. واقعیت این است که ما هنوز با هم صحبت نکرده‌ایم ولی فکر می‌کنم قطعاً با وسلی تماس می‌گیرم تا از او راهنمایی بخواهم. او به شیخ درباره من چیزهای خوبی گفته بود و باید تشکر کنم.

فوتبال قطر در چه سطحی است؟

در بالاترین سطح تاکنون. قطر پس از غلبه بر تیم‌های بزرگی چون ژاپن و ایران قهرمان آسیا شد و حالا آماده میزبانی در جام جهانی می‌شود که برای نخستین بار در خاورمیانه برگزار می‌شود.

آیا دستیارانتان را به خودتان به الغرافه برده‌اید؟

به نظرم در کشورهای جدید با فرهنگ متفاوت، یافتن ترکیب مناسب و همکاری بین روش و عادت‌های محلی و یافتن تعادل بسیار مهم است. «عمر دانسی» در الغرافه کنار من خواهد بود. «سباستین لتو» بار دیگر دستیار فنی است. پروفسور «مارکو کازر» مسئولیت قسمت ورزشی را بر عهده خواهد داشت. به آنها یوسف دانشیار که از استقلال آمده اضافه شده است. «دومنیک دواردو» مربی سابق تیم ساندرلند هم به عنوان مربی دروازه بان در الغرافه است.

در الغرافه «هکتور مورنو» مدافع تیم ملی مکزیک حضور دارد.

او بازیکن بسیار قدرتمند و باتجربه ای است اما قراردادش در آستانه اتمام است. نمی دانم باشگاه چه تصمیمی برای او می‌گیرد.

استراتژی شما با مدیر ورزشی باشگاه در بازار چیست؟

مدیر باشگاه ذهنیت و فلسفه هلندی دارد اما او واقعیت را به خوبی می‌داند. شیخ و خانواده اش به شدت من را می‌خواستند. از او به خاطر این امر تشکر می‌کنم و امیدوارم آن را در زمین جبران کنم.

آیا به فکر جذب بازیکنی از ایتالیا هستید؟

باشگاه در گذشته نشان داده است که قدرت جذب بازیکنانی مانند «مارسل دسایی»، «هری کیول» و وسلی اسنایدر را دارد. هیچ مانعی نیست اما بازیکنان مناسب برای پروژه‌مان لازم است نه اسامی بزرگ و پوششی.

استراماچونی در پایان این مصاحبه که قبل از بازی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی انجام شده، گفت:

از این فرصت استفاده می‌کنم و از هواداران استقلال که همیشه در قلب من هستند تشکر می‌کنم. برای مربی تیم فرهاد مجیدی و پسرانش در دربی مهم جام حذفی بهترین آرزوها را دارم.

اخبار داغ 

فیلم منشوری سارا و نیکا با پسر فامیل! / باز هم حاشیه + عکس ها رکورد علی دایی می شکند؟ / نتایج تیم منتخب قرن (15) محسن فروزان پنالتی تکراری را هم گرفت حامد لک و گم کردن برگه آنالیز پنالتی زنان استقلال یری مینا، آندره گومز و هامس رودریگز در بین خروجی های احتمالی اورتون قول سران دورتموند به مارکو روزه: ارلینگ هالند می ماند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی

به گزارش تابناک اقتصادی، سید احسان خاندوزی که برای شرکت در پنجمین مجمع بانک توسعه اسلامی به ریاض سفر کرده است در گفتگویی اظهار کرد: امسال پنجمین سالگرد تاسیس بانک توسعه اسلامی به عنوان بزرگترین نهاد مالی کشورهای مسلمان است.

وی ادامه داد: ۵۷ کشور مسلمان عضو از تسهیلاتی که این بانک برای پروژه‌های زیرساختی انرژی آموزش بهداشت و سلامت تزریق می کند استفاده می‌کنند، ما هم در ایران به عنوان یکی از سه سهامدار بزرگ که از ابتدا نقش آفرین بودیم در پنجاهمین سالگرد مجمع عمومی بانک در ریاض شرکت فعالانه داشتیم.

خاندوزی گفت: در این اجلاس هم بخش خصوصی کشور مشارکت وسیعی داشت، هم نمایندگان بخش‌های دولتی، وزارت اقتصاد و سایر وزارتخانه های ذیربط در این دوره حضور فعال دارند.

وی تاکید کرد: تنها نهادی که علی رغم تحریم های ظالمانه آمریکا همچنان در تامین مالی پروژه ها از اعتبارات بین‌المللی به طرح ‌های عمرانی کشور کمک می‌کند، بانک توسعه اسلامی است.

وزیر اقتصاد یادآور شد: ما امروز 11 طرح مهم در استان های مختلف داریم که تامین مالی آنها به صورت ارزی توسط بانک توسعه اسلامی انجام می شود.

وی گفت: در سال های 97 تا 1400 مشکلاتی در نظام بازپرداخت ایران وجود داشت که موجب توقف عمرانی جمهوری اسلامی ایران شده بود؛ دولت سیزدهم با اهتمام جدی این موانع و مشکلات را برطرف کرد و مجدداً شاهد این هستیم که تزریق به پروژه‌های ایران از سوی بانک توسعه اسلامی آغاز شده است.

وی اظهار کرد: در مجمع سالانه بانک توسعه اسلامی غیر از اینکه صورت‌های مالی بانک به تصویب می‌رسد، خط مشی سال آینده بانک توسعه اسلامی نیز توسط وزرای قتصاد عضو تعیین می‌شود.

وی با اشاره به پیشنهاد ایران که در این نشست مطرح خواهد شد، گفت: یک پیشنهاد مهم پنجره تامین مالی ترجیحی است که با نرخ‌های ترجیحی و حمایتی بتواند از طرح‌ها در کشورهایی که نیاز به پروژه‌های حمایتی دارند استفاده کند. جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد خود را برای تاسیس این پنجره تامین مالی ترجیحی ارائه داده است و امیدواریم مصوب شود.

خاندوزی خبر داد: یکی از نکاتی که در دستور کار مذاکرات ما با بانک توسعه اسلامی است؛ اضافه کردن سه پروژه مهم حوزه بهداشتی درمانی و دانش بنیان کشور به ۱۱ پروژه‌ای است که قبلاً تامین مالی آنها توسط بانک توسعه اسلامی انجام شد.

وی تاکید کرد: در حاشیه اجلاس سالانه جلساتی با وزرای اقتصادی کشورهای عضو به خصوص کشورهای هدف که نقش پررنگ تری در تعاملات اقتصادی ما دارند به ویژه در خاورمیانه و شمال آفریقابه صورت دوجانبه تنظیم کرده‌ایم؛ البته دیدار مفصلی با همتای سعودی خود خواهم داشت.

منبع: شادا

 

دیگر خبرها

  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با ۵ پیشنهاد ایران
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات