Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور فلسطین و رژیم صهیونیستی می‌گوید تحولات اخیر باعث شده که تشکیلات خودگردان به رهبری محمود عباس در شرایط وخیم سیاسی و اقتصادی قرار بگیرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «هادی عمرو»، فرستاده و معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور فلسطین-رژیم صهیونیستی در ارزیابی خود از وضعیت تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس، درباره تداوم کار این تشکیلات هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب‌سایت خبری و تحلیلی عبری‌زبان «واللا» امروز جمعه نوشت: «عمرو به مسئولان اسرائیلی گفته که تشکیلات خودگردان در شرایط سیاسی و اقتصادی سخت و خطرناکی است».

مقام آمریکایی مذکور در گفت‌وگویی‌ که اخیراً با صهیونیست‌ها داشته، گفته است: «بحران سیاسی در تشکیلات و بحران سیاسی داخلی و نبود مشروعیت این تشکیلات در دید توده مردم فلسطین شرایط خطرناک و ناپایداری را رقم زده است».

بر اساس گزارش رسانه صهیونیستی، هادی عمرو «بسیار نگران» از گفت‌وگوها در رام الله برگشته و به مقامات صهیونیست گفته است:‌ «اگر تشکیلات پول پرداخت مستمری‌ها را نداشته باشد، این مسئله می‌تواند به وخامت دیگر و در نهایت به فروپاشی این تشکیلات منجر شود».

وزیر خارجه امارات: نگران آینده اسرائیل هستم/ تا دیر نشده باید کاری برای تشکیلات خودگردان کرد30 پیشنهاد تشکیلات خودگردان به «بایدن» برای ازسرگیری مذاکرات سازشدلایل خروش و خشم مردم کرانه باختری علیه تشکیلات خودگردان فلسطین و شخص «ابومازن»

 

معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور فلسطین و رژیم صهیونیستی بعد از بازگشت از رام الله پیامی با یک محتوا به دو طرف (تشکیلاتی‌ها و صهیونیست‌ها) داده است و آن اینکه «شما خودتان باید این شرایط [بحرانی] را حل و فصل کنید و اگر از ما کمک خواستید ما خوشحال می‌شویم که به شما کمک کنیم».

سه هفته پیش، مأموران امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین یک فعال سیاسی و منتقد سیاست‌های این تشکیلات به نام «نزار بنات» را به قتل رساندند که آغازگر موجی از اعتراض‌های طبقه فعالان سیاسی و اجتماعی و توده‌های مردمی شد و وجهه این تشکیلات به شدت در داخل و خارج از سرزمین‌های اشغالی را تخریب کرد.

گذشته از این، ترسیم معادله جدید توسط گروه‌های مقاومت در غزه در برابر رژیم صهیونیستی و مجبور کردن این رژیم به عقب نشینی از منطقه فلسطینی «الشیخ جراح» در قدس اشغالی در جنگ یازده روزه، بر محبوبیت این گروه‌ها در کرانه باختری و ساکنان قدس افزوده و باعث شد تل‌آویو آن را زنگ خطری برای خود و تبدیل شده کرانه باختری به غزه دیگر بداند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تشکیلات خودگردان رژیم صهیونیستی وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.

روز جمعه نیز خودرو ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در شهر رمله واژگون شد و او برای مداوا به بیمارستان هداسا عین کارم در قدس انتقال داده شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی استخوان دنده بن گویر در این سانحه شکسته است و او باید یک شب دیگر در بیمارستان بستری بماند.

دیگر خبرها

  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد