Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا صدر مفسر محبوب سینما و تحلیل‌گر مسائل فوتبال صبح امروز به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت.

خبرگزاری میزان _ آنا نوشت: حوالی صبح امروز جمعه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰، صفحه رسمی حمیدرضا صدر با انتشار یک استوری و نصب روبان مشکی روی تصویر او، از درگذشت این چهره مشهور سینما و عرصه فوتبال خبر داد.

استوری صفحه رسمی حمیدرضا صدر

حمیدرضا صدر طی سه سال گذشته در حال مبارزه و درمان بیماری سرطان بود و وضعیت نامساعد سلامتی‌اش به تازگی رسانه‌ایی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید رضا صدر دانش‌آموختهٔ کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد شهرسازی سال‌ها به عنوان منتقد و نویسنده سینما فعال بود و حضورش به عنوان مفسر فوتبال در برنامه‌های مختلف و نگاه تازه و تحلیل‌های متفاوتش او را به یکی از محبوب‌ترین مفسرین ورزشی تبدیل کرد.

کتاب‌شناسی حمیدرضا صدر

از این چهره فقید آثار و کتاب‌های مختلفی به‌جای مانده است، کتاب‌هایی با موضوعات مختلف از جمله سیاست و ورزش که موید توانایی و دانش او در وجوه مختلف است.

درآم‍دی ب‍ر ت‍اری‍خ س‍ی‍اس‍ی س‍ی‍ن‍م‍ای ای‍ران (۱۳۸۰–۱۲۸۰). ت‍ه‍ران: ن‍ی، ۱۳۸۱. شابک ‎۹۶۴-۳۱۲-۶۰۴-۸

پسری روی سکوها: وقایع‌نگاری چهار دهه‌ای فوتبال ایرانی. تهران: زاوش‏، ۱۳۹۲. شابک ‎۹۷۸-۶۰۰-۶۸۴۶-۲۷-۹

نیمکت داغ: از حشمت مهاجرانی تا الکس فرگوسن و ژوزه مورینیو. تهران: زاوش، ‏ ۱۳۹۲. شابک ‎۹۷۸-۶۰۰-۷۲۸۳-۲۳-۳

تو در قاهره خواهی مرد. تهران: زاوش، ‏ ۱۳۹۳. شابک ‎ ۹۷۸-۶۰۰-۷۲۸۳-۲۴-۰

سیصد و بیست و پنج. تهران: نشر چشمه‏، ۱۳۹۶. شابک ‏ ۹۷۸-۶۰۰-۲۲۹-۷۶۸-۶

پیراهن‌های همیشه مردان فوتبال: تک‌نگاری‌ها. تهران: نشر چشمه‏، ۱۳۹۷. شابک ‎ ۹۷۸-۶۰۰-۲۲۹-۸۷۹-۹

روزی روزگاری فوتبال. ت‍ه‍ران: آوی‍ژه، ۱۳۷۹. شابک ‎        ۹۶۴-۶۶۵۲-۱۶-۶

 

 

بیشتر بخوانید: حمیدرضا صدر به دیار باقی شتافت

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: دکتر صدر مفسر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دکتر صدر مفسر فوتبال حمیدرضا صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ دو استان تهران به دلیل ضرب و شتم داور به حالت تعلیق درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • «به یادِ ماموستا فخری»
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • شهری با ۱۷ گود مقدس/ پرحاشیه‌تر از فوتبال!
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • غیرتی که در خون غلتید
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است