Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، با هدف مدیریت و کنترل حجم بالای مراجعان سرپایی در موج پنجم کووید ۱۹، جلسه فوق‌العاده کمیته بحران مجتمع، چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ با حضور خسرو صادق نیت رئیس مجتمع، سید علی دهقان منشادی معاون درمان، سیدرضا رئیس کرمی معاون آموزشی، محمدرضا صالحی استاد بیماری‌های عفونی، محسن نصیر طوسی هیأت علمی گروه داخلی، زهرا جهانگرد رئیس داروخانه‌های بیمارستانی، فاطمه کی خواه رئیس درمانگاه‌ها و سایر اعضا در سالن شورای ریاست مرکز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسرو صادق نیت رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی، با اشاره به گستردگی موج پنجم کرونا و افزایش بار مراجعان سرپایی در روزهای اخیر، گفت: این مجتمع با تمام ظرفیت خود در حال خدمت‌رسانی به بیماران است.

وی با تأکید بر اهمیت مدیریت تخت‌های بستری و تعیین تکلیف به هنگام بیماران سرپایی مبتلا به کووید ۱۹، تصریح کرد: ضروری است نسبت به تجویز داروهای مناسب برای بیماران سرپایی به منظور کاهش مدت اقامت بیماران و فواصل چرخش تخت در بخش‌های بستری کووید ۱۹ فوراً تدابیر لازم اندیشیده شود.

در این جلسه با همفکری همه اعضا و به اقتضای شرایط بحرانی موج پنجم کرونا در خصوص برنامه عملیاتی هر یک از مدیریت‌های مجتمع بیمارستانی امام خمینی، تصمیم گیری و برای اجرای فوری به واحدهای مربوطه اعلام شد.

کد خبر 5258954

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا تخت بیمارستانی واکسن کرونا ویروس کرونا سازمان نظام پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آمار کرونا واکسیناسیون انتخابات نظام پزشکی شیوع کرونا رژیم غذایی علیرضا زالی دانشگاه علوم پزشکی ایران کووید 19 سیستان و بلوچستان سازمان غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟

ظاهراً تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به گزارش ایلنا، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در چند سال گذشته و وعده‌های نمایندگان مجلس یازدهم، ظاهراً آن‌ها نتوانسته‌اند نظر مثبت اعضای هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را جلب کنند و نشست‌هایی که برگزار شده موفق نبوده است.

در حال حاضر پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که با توجه به عدم رسیدن به توافق با شورای نگهبان و هیات عالی نظارت و به دلیل رای نیاوردن بعضی از نمایندگان پیگیر طرح، تلاش جهت به دست آوردن نظر مثبت هیأت نظارت و رفع ابهامات به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به این ترتیب، فعلاً پیمانکاران در عرصه روابط کار کشور با قدرت ماندگارند و قراردادهای مناقصه جدید پیاپی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان