Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال قطع درختان مسجد جامع مهریز، محل برگزاری نمازجمعه این شهر، مردم این منطقه واکنش‌های بسیاری به این اقدام در فضای مجازی و در فضای مسجد داشتند.

این موضوع توسط خبرنگار مهر در مهریز مورد بررسی قرار گرفت و امام جمعه این شهرستان در این رابطه به مهر گفت: این اتفاق به منظور عریض کردن خیابان و با حکم دادستان و با مجوز انجام شده بنابراین نمی توانم دخالتی در این زمینه داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی بیان کرد: مردم باید این موضوع را از شورای شهر و شهرداری مهریز جویا شوند.

سخنگوی شورای شهر مهریز در این باره به مهر گفت: ۱۲ اصله درخت در محل برگزاری نمازجمعه مهریز قطع شده که بالافاصله به همین تعداد درختان دارای سایبان و با عمری چهار تا پنج ساله جایگزین آنها شده است.

علیرضا ابویی عنوان کرد: طرح تعریض خیابان سید مصطفی خمینی در زمان طرح هادی شهر (سال ۸۵) به عنوان یکی از شریان‌های اصلی شهر با مشخصات فنی ۷.۵ متر عقب نشینی طرفین محور خیابان در طرح پیش بینی شد.

وی افزود: برای کاهش خطرات ترافیکی خیابان سید مصطفی خمینی از سال‌ها قبل در مکان‌های قابل تعریض، نسبت به اجرای پارکینگ های خلیجی اقدام شده است.

ابویی، قطع درختان این خیابان را در حل مشکلات ترافیکی مؤثر دانست و تصریح کرد: قبل از اجرای طرح نسبت به کاشت درخت جایگزین با عمر چهار تا پنج ساله و سایه انداز اقدام شده است.

ابویی گفت: قطع درختان با طی فرآیند قانونی در مسیر طرح از مراجع ذیصلاح، اجرای تعریض و عقب نشینی در دستورکار شهرداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: طرح تعریض پیاده‌رو از چندین سال پیش باید انجام می‌شد اما از آنجا که با مخالفت‌های مردمی همراه بود، معطل ماند اما شورای پنجم این شجاعت را به خرج داد و طرح تعریض پیاده رو اجرا کرد.

درختان قطع شده در این خیابان، از درختان کهنسال بودند و در شرایط آب و هوایی استان یزد و شهرستان مهریز، سال‌ها طول می‌کشد که درختان جایگزین، جان بگیرند.

کد خبر 5258968

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرستان مهریز قطع درختان ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا واکسن کرونا بوشهر ایلام حجاب و عفاف شیوع کرونا اردبیل گرگان اراک عکس استانها مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان قطع درختان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تعریض محور آتشگاه

دریافت 61 MB کد خبر 6089656

دیگر خبرها

  • عملیات تعریض محور آتشگاه
  • قطع درختان در محدوده باغ موزه قصر
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | دیه قطع درختان شهر کجا هزینه شد؟
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | توسعه فضای سبز با عوارض قطع درختان
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی