Web Analytics Made Easy - Statcounter

" احمد گودرزیان" روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور افزایش کیفیت خدمات رسانی به شهروندان عزیز بروجردی، طرح اصلاح ساختار تقسیماتی چندین روستا و استان از سال ۱۳۹۰ به وزارت کشور ارسال شد که بعضی از آنها از طرف هیئت وزیران مصوب و سپس از طریق وزارت کشور به فرمانداری اعلام گردید.

وی اظهار داشت: از جمله طرح‌های پیشنهادی فرمانداری بروجرد، طرح تقسیم بخش مرکزی شهرستان به سه بخش بود که با توجه به ملاحظات مختلف و در نظر گرفتن عوامل مختلف انسانی، جغرافیایی، فرهنگی، اجتماعی و غیره ، طرح تقسیم بخش مرکزی شهرستان به ۲ بخش یعنی تشکیل بخش مستقل شیروان پذیرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بروجرد بیان کرد: این طرح با جدیت تمام و پیگیری از طریق استانداری لرستان در دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور و با پیگیری نمایندگان محترم ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی، پس از انجام مراحل کارشناسی، از طریق وزارت کشور به هیات دولت ارسال شده است و هم اکنون در مرحله تصویب نهایی در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت قرار دارد.

گودرزیان اضافه کرد: بنابراین پس از تصویب طرح در کمیسیون مربوطه به صورت مصوبه هیات وزیران به وزارت کشور ابلاغ و از آن طریق به فرمانداری بروجرد نیز ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: هم اکنون دهستان شیروان در سلسله مراتب اداری، زیر مجموعه بخش مرکزی شهرستان بروجرد قرار دارد.

فرماندار بروجرد گفت: فرمانداری بروجرد ضمن سپاسگزاری از همه مسولان که با جدیت تمام پیگیر اصلاح طرحهای تقسیماتی شهرستان می باشند.

گودرزیان افزود: تصویب شیروان به بخش پس از حصول نتیجه بلافاصله به اطلاع عموم شهروندان عزیز خواهد رسید. 

برچسب‌ها بروجرد وزارت کشور فرمانداران لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد وزارت کشور فرمانداران بروجرد وزارت کشور فرمانداران لرستان وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را که در جلسه علنی ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به قوه قضائیه، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

کد خبر 6099836 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه اجرایی قانون «نحوه انتصاب افراد در مشاغل حساس» ابلاغ شد
  • سرپرست فرمانداری البرز منصوب شد
  • نقش ماماها در حفظ و ارتقای سلامت خانواده / فعالیت بیش از ۲۰ هزار ماما در کشور
  • رئیسی یک قانون جدید ابلاغ کرد
  • رئیسی قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را ابلاغ کرد
  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • صادرات ۱۴۵ میلیون دلاری افغانستان از طریق دهلیزهای هوایی
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است