Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ بیست و پنجم تیر، در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا درمورد شرکت خودرو ساز سایپا پیگیری نمی‌کنید درتاریخ بیست وهفتم سال ۹۸ یک خودروی ساینا آپشنال ثبت نام کردم ساینا ساده ۵۸ میلیون بود وساینا آپشنال ۶۵ میلیون بود ۳۵ میلیون واریزی داشتیم بعد از یک سال در موعد مقرر دعوتنامه گفتند ساینا آپشنال نداریم وسود پول شما پنج میلیون وهشتصد می‌شود که روی پول ماشین حساب می‌شود ۹۵میلیون ماشین پای ما در آمد ساینا آپشنال شد تکلیف ما چیست؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

با سلام لطفا پیگیری کنید آزمون کتبی رانندگی راحت‌تر وبا نمره کمتری شود گذراند الان نوجوان‌های ۱۸ سال زیر دیپلم که متقاضی دریافت گواهینامه هستند تست زنی ومعلومات کتبیشون ضعیف است وهر سری مردود می‌شوند و از آزمون زده وخسته شدند وخیلی خطرناک است بدون گواهینامه رانندگی کردند. مرحله دوم عملی مهمتر هست که مهارت خوبی دارند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

سلام واحترام لطفا پیگیری کنید چرا قیمت مصالح ساختمانی مثل میلگرد وسیمان که تولید داخل هم هست وانبار‌ها هم به اندازه کافی پر هست سربه فلک کشیده سیمان شده ۵۰ و میلگرد به کیلویی ۱۸هزار رسیده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

سلام علیکم وقتتان به خیر لطفا ثبت نام مدارس امسال را پیگیری بفرمایید. امسال تمام ثبت نام‌ها از طریق رابطه و پول انجام شد همه با یک نامه از اداره با پول یا رابطه در بهترین مدارس که تا پارسال با امتحان ورودی باید وارد می‌شدند ثبت نام می‌کنند. گفتند یک سایت برای ثبت نام و محدوده بندی مبنی کار است، اما تا به امروز کاملا هرکس با نامه از اداره می‌آید فقط ثبت نام می‌شود. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ساینا آپشنال ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/ حال و هوای دانش‌آموزان عراقی در حرم اباعبدالله(ع)
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • روز معلم ۱۴۰۳ + پیام، متن و عکس نوشته تبریک
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت