Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@07:58:08 GMT

معرفی مربی احسان حدادی از سوی چینی ها!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۸۴۲۶

معرفی مربی احسان حدادی از سوی چینی ها!

مربی آمریکایی احسان حدادی در قالب کاروان المپیکی چین در توکیو حاضر خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، احسان حدادی که به خاطر مشکل دیسک کمر این روزها از آمادگی خوبی برخوردار نیست و تقریبا امید خود را برای کسب مدال از دست داده، امیدوار بود علاوه بر مک ویلکینز، مربی آمریکایی خود، حسین توکلی هم در توکیو کنارش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توکلی که قهرمان وزنه برداری المپیک به حساب می آید، در سال های اخیر به عنوان مربی و همراه در کنار حدادی حضور داشته است.


رییس کمیته ملی المپیک در خصوص وضعیت احسان حدادی و مربی اعزامی او گفت: دو روز قبل احسان را دیدم و او از وضعیت مصدومیتش می نالید. دیسک کمر این ورزشکار را اذیت می کند. مک ویلکینز، مربی آمریکایی احسان حدادی در لیست ما قرار داشت، اما مسئولان برگزاری المپیک اعلام کردند او از سوی چینی ها در لیست تیم دوومیدانی شان قرار دارد. ما هم این را پذیرفتیم؛ اگرچه این مربی آمریکایی در توکیو کنار احسان هم هست.


وی درباره اعزام نشدن حسین توکلی و گلایه حدادی عنوان کرد: ما مشکلی برای اعزام این مربی و دوست ورزشی حدادی نداشتیم، اما فدراسیون نام او را خط زد. در خصوص مربیان تیم اعزامی فدراسیون ها تصمیم گیرنده هستیم و ما نقش نظارتی داریم.

دو و میدانی احسان حدادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دو و میدانی احسان حدادی مربی آمریکایی احسان حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فائضه غفار حدادی با سفرنامه حج به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، فائضه غفار حدادی با کتاب «دورت بگردم» به سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می‌آید که یک سفرنامه درباره سفر حج است.

به گفته غفارحدادی، در این کتاب تلاش شده یک سفرنامه خودمانی به نگارش دربیاید که مخاطب در آن سختی، خنده، گریه و آسانی این سفر را با نویسنده تجربه کند، تا در لحظه آخر و هنگام خداحافظی از کعبه به صدای بلند بگوید: «دورت بگردم! خیلی خوش گذشت! بازم می‌یام حتماً!»

تفاوت «دورت بگردم» با سفرنامه های دیگر حج بیشتر به جنس دغدغه و نوع نگاه نویسنده درباره حج مربوط است که در طول سفر آن را ارتقا داده و تکمیل می کند.

در بخشی از این‌کتاب آمده است:

چشم شرطه ها روشن! زنی گعده زیارتنامه خوانی گرفته بود جلوی بقیع. آن هم به انضمام روضه های ناخودآگاه. زیارت که تمام شد چشم همه خیس بود. بلند شدیم. یکی از پیرزن ها تشکر کرد. لهجه یزدی داشت. گفتم: «حاج خانوم! شما دعا کنید. ما آمین می گیم.» و پیرزن انگار یک عمر برای این لحظه تمرین کرده بود. برگشت سمت بقیع. پر چادر تیره با گل های ریزش را زد زیر بغلش و دو دستش را آورد بالا. فهرست دعاهایش بسته طولانی و متنوعی بود از فتنه های آخرالزمان و گلایه از آقایی که نمی آید تا خوب شدن گاو مش سکینه. و همه را چنان با سوز دل و تضرع گفت که حس کردم از تمام سفر حجم فقط دعاهای این پیرزن مستجاب شود، کافی است و چیز دیگری نمی خواهم. به فاطمه گفتم امروز همه پاکت را بدین این پیرزن. مجلس اصلی را او گرداند.

کتاب مورد اشاره به‌زودی منتشر و در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

کد خبر 6093273 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • فائضه غفار حدادی با سفرنامه حج به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • اختلاف ها حل نشد اما واشنگتن و پکن مسیر گفت و گو را انتخاب کردند
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد