Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: سهم عمده تقوای عملی در ارتباطات اجتماعی رقم می‌خورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: انسان در جامعه زندگی می‌کند؛ جریان زندگی انسان آمیخته با زندگی دیگران است و هیچ فردی را پیدا نمی‌کنید که در جریان زندگی و سرنوشتش با دیگران دخالت و ارتباط نداشته باشد و سرنوشت انسان‌ها با یکدیگر مرتبط است؛ یک بخش زندگانی انسان؛ زندگانی فردی و بخش دیگر زندگانی جمعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: بشر سرنوشتش با سرنوشت دیگران گره خورده؛ ارتباطات اجتماعی بخش عمده زندگی انسان را تشکیل می‌دهد و همه بی‌تقوایی‌ها عمدتا در ارتباطات اجتماعی صورت می‌گیرد زیرا انسان در عرصه زندگی دنبال زندگی خودش است.

آیت‌الله علم‌الهدی: از لحظه اول شورای ائتلاف را تأیید کردم/‌انتخابات 1400 سبب ناامیدی دشمن شدآیت‌الله علم‌الهدی رای خود را به صندوق انداختحجت‌الاسلام ‌علم‌الهدی: حضور آیت‌الله رئیسی در عرصه انتخابات سبب وحدت نیروهای انقلاب شد‌

آیت الله علم‌‌الهدی ادامه داد: اگر بنا شد ارتباط با دیگری بخواهد منافع و رفاه انسان را بهم بزند انسان مقاومت می‌کند؛ اصطکاک میان منافع بین افراد شکل می‌گیرد؛ اینکه انسان حدود دیگران را رعایت نکند و در مقام کسب منفعت برای خودش باشد با تقوا سازگار نیست؛ نقش عمده اجرای تقوای عملی در ارتباطات اجتماعی است.

این خبر تکمیل می‌شود...

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتباطات اجتماعی آیت الله علم علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • اگر می‌خواهید شاد باشید این عادت‌ها را کنار بگذارید
  • خدا نیت‌های ما را هم خریدار است + فیلم
  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • طلوع خورشید اسلام، روح نشاط و امید در کالبد زن دمید
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین