Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  مددی مدیر کل استاندارد استان همدان با اشاره به اینکه اداره استاندارد تله‌کابین گنجنامه را تعطیل نکرده است، گفت: پس از انجام اقدامات اصلاحی تمدید تأییدیه تله‌کابین انجام می‌شود.

او با بیان اینکه تمدید استاندارد شامل چک لیست طولانی است، افزود: بر این اساس تله‌کابین باید تجهیز شود و برخی از قسمت‌های آن نیاز به بازبینی، اقدامات اصلاحی و تعویض قطعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه اداره استاندارد از تله‌کابین درخواست کرده است هر چه سریع‌تر اقدامات اصلاحی را انجام دهد تا بازرسی نهایی صورت بگیرد، گفت: هر مرحله بازرسی زمانبر و هزینه‌بر است.

مدیرکل استاندارد استان همدان با اشاره به اینکه اقدامات اصلاحی تله‌کابین به زودی تمام می‌شود، افزود: اگر این اقدامات اصلاحی انجام نشود مجبور می‌شویم تله‌کابین را تعطیل کنیم، از طرف دیگر تله‌کابین گنجنامه منبع درآمد این مجموعه است و به طور قطع نمی‌خواهند تعطیل شوند.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تله کابین استاندارد ملی اقدامات اصلاحی تله کابین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان دوشنبه شب در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: بر این اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها بدون تأخیر و تعطیلی انجام می‌شود.

همچنین در صورت تداوم وضعیت هوایی، اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی مدارس برای نوبت عصر هم اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6092587

دیگر خبرها

  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی